Hallo iedereen
Ik heb een klein vraagje ik ga 24 juli samen met een vriendin naar Malgrat de Mar… Hotel Riviera…
Nou vroeg ik me af wie daar ook wel is is geweest en wat die ervan vond. Het is hotel van buiten is heel mooi, want ben zelf 5 jaar terug ook in Malgrat de Mar geweest alleen ander hotel, maar liep hier altijd langs en vond het toen altijd geweldig al die gezelligheid op straat ervoor…
En als er nog meer tips zijn over leuke kroegjes of discotheken kom maar op!!
Alvast bedankt… Liefss Mandy!
Ohja nog iets… Jullie ervaringen met Malgrat en Santasusanna kunnen er ook wel bij… Ben erg benieuwd…!!
www.malgratnieuws.nl
ps dit hotel is een goede keuze…Veel plezier…
Dankje wel, ga er meteen even kijken…
Is er verder niemand hier geweest?? of ervaringen met dit hotel???
Ja ik vind de opbrengst ook erg magertjes:( . Maar als je meer wilt weten over het hotel kun je altijd nog kijken op http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/plaats/394/malgrat-de-mar-santa-susanna/
Daar staan reacties van vakantie gangers op.
Maar de ligging van het hotel is mooi Centraal en uitgaansgelegenheden genoeg. Oa dicht bij disco QK, en zelf hebben ze elke avond ook entertainment.Het tunneltje onderdoor en je bent aan het strand, Ze hebben zelf ook een goed zwembad en zonneterras.
Wat erg leuk is, ze hebben achter in het hotel een leuke kleine zaal, waar ze als het buiten bv. regent ´s avonds entertainment hebben, en das in de jaren 50 stijl.Ik hoop dat je wat aan de informatie hebt en wens je een goed verblijf daar.
Ohh kijk… ben je er zelf ook een keertje geweest of??? gewerkt mss wel??
Ik vind het heel leuk de informatie die je geeft… en heb er zker wel wat aan.!! Dankje wel