Wie is er in Thailand tussen 12/07 en 7/08 2009?

Dag iedereen,

Ik vertrek alleen voor een maand op reis naar Thailand binnen twee weken. Het zou heel tof zijn om samen met iemand een gedeelte te gaan reizen. Dus ben jij er ook? laat zeker even een berichtje achter!!!

Groetjes Sophie

Hoi, ik ben er van 5 juli tot 17 augustus. Wat zijn je plannen?

Staat nog open, ben dus flexibel in tijd en plaats. Wil graag het noorden verkennen en eventueel een vlucht pakken naar Laos. Nu pas de tijd om een planning op te stellen. Waar ben jij van plan om naartoe te gaan? wellicht een tochtje samen maken?

Groetjes Sophie

hey sophie
mn pas is kwijt, heb nog niet geboekt, ma alst me nog zou lukken wil ik wel mee, ik laat dan nog wel iets weten als dat ok is voor u ?
van welk vliegveld vertrek je eigenlijk ? dan weet ik van wat ik moet boeken, in mn ééntje vliegen ? denk dat ik op de verkeerde vlieger zal zitte dan :slight_smile:

grtjs

Wel graag serieuze reacties. >>>

ik ben serieus, ben der zelf al geweest, ma ik heb mn verlof opt werk moete aanpassen, mn kameraden hebben dan geen verlof… toch wil ik gaan, daarom alles zo opt nippertje, en, echt waar, die keren dat ik op reis ging was ik nooit alleen, ik volgende maar gewoon… ik weet echt niet wat er op dat vliegticket staat ! ik loop nogal vaak met mn hoofd in de wolken :slapen:

grtjs

Ik ga beginnen in Chiang Mai, Pai, en daarna langzaam naar beneden, 6 augustus full moon party op ko panghan en eindigen in Bangkok

Hee sophie,
Ik kom op de 11de aan en blijf tot half augustus. Nu nog aan de studie, dus wordt volgende week ook pas een beetje plannen. Het enige is dat ik aan het einde in het noorden, moet zijn voor twee weekjes vrijwilligerswerk, voor de rest wil ik gewoon zo veel mogelijk zien. Zoiezo chiang mai.

Gr. Tessa

Hoi Sophie,

ik ben van 15 juli tot 19 augustus in thailand, ook nog geen idee wat ik precies wil maar wil vooral heel veel moois zien. Het noorden sowieso en eindigen op de eilanden in het zuiden, op de eilanden. En misschien nog Laos en Cambodja… misschien kunnen we een stukje samen doen?

groetjes Mirjam

Heb me verdiept in de lonely planet en kwam tot dezelfde route ongeveer. In het noorden beginnen Chang mai en daarna doorsteken (Mekong) naar Laos, zo naar beneden en een vlucht pakken naar Pukhet om de eilanden volledig in het zuiden te gaan doen. Dus dan zouden we toch een gedeelte samen kunnen doen.

Groetjes Sophie

Zie quote bij Mirjam hieronder, ik wil misschien het noorden eerst gaan doen en daarna pas het zuiden, ook een stuk laos. Dus misschien Laos?

Groetjes Sophie

Hee Sophie & Mirjam,
Ja dat is zeker een optie. Heb er al over nagedacht, maar heb/had geen idee of het in de tijd haalbaar is? Maar zou leuk zijn om een stuk Noorden en Laos samen te doen. Zeker omdat je de dag na mij aankomt.

Ik heb veel goede verhalen gehoord over de trein naar Chiang mai.
Groetjes, Tessa.

Hoi sophie,

Als het goed is zijn we nu allebei al in Thailand. Misschien ben je al in Chiang Mei, misschien heb je zelfs al heel veel gezien daar. Mijn plan is om daar zo snel mogelijk heen te gaan. Waarschijnlijk morgen of overmorgen. Misschien kunnen we daar ergens meeten? Maar misschien heb je al heel andere plannen gemaakt. Ben benieuwd hoe het daar is. Vind Bangkok enorm hectisch…

Groetjes Mirjam