Ik ben een meisje van 23.
Wie gaat er in augustus 2008 naar Thailand? Ben je tussen de 20 en 27 jaar oud? Het liefst reis ik wel samen met een meisje.
Zelf leek me me een georganiseerde reis niet zo handig omdat je daar zo aan vast zit. Ik wilde een rondreis doen in 3 a 4 weken. Ik ben avontuurlijk aangelegd en wil liefst zoveel mogelijk zien van het land en eindigen met wat relaxte dagen op Koh Pi Pi.
Wanneer je ook in die periode naar Thailand gaat kunnen we misschien gedeeltelijk samen reizen. Laat maar weten En welke plannen je had voor Thailand betreft bestemmingen en excursies.
Hier mijn oproep is aan iedereen hier, die van plan is Thailand/Cambodja/ViĆ«tnam en Laos (optioneel; MaleisiĆ«) te bezoeken in de maand augustus/oktober t/m ā¦
Ik wil niet alles concreet gaan plannen, maar er moet een route zijn. (als je aanvullingen hebt of ook andere plannen? we kunnen erover praten :))
Wil in augustus/oktobera vertrekken naar Bangkok, waar we de eerste trek beginnen naar een stad/dorp in het westen en van hieruit naar het noorden toe gaan.
Het eerste gedeelte van Thailand zal zoān ~1800 km bedragen met als eindpunt Vientiane (grens Thailand / Laos). http://pichostonline.com/u/080409/f3e822f57d.jpg
De tweede gedeelte begint vanuit Vientiane naar Luang Phabang (Laos) naar het plaatsje Sapa in het hooggebergte, welke aangrenst is aan het grote land China. Na een tijdje hier verkend te hebben, trappen we richting Hanoi, de hoofdstad van Viƫtnam, hier is het mogelijk een 3-daags bezoek te plegen aan Ha Long Bay.
En zo gaan we heel viƫtnam rond met de trein langs alle plaatsen.Ook Cambodja, bezoeken we Pnomh Penh en Siem Reab ( tevens meerdere opties mogelijk).
Na het afronden van deze trip gaan we rechtstreeks naar het dichtbijzijnde airport, vanwaaruit we rechtstreeks vliegen naar Ko Samui, hier verblijven we een tijdje, lekker relaxen. Dan de vliegtuig naar Phuket en een lekker ~1,5 uur varen op de speedboat naar Phi Phi Islands.
Vanuit Phi Phi islands kunnen we kijken of we verder willen trekken naar Maleisiƫ.
Spreekt dit je aan?
Ben je:
-Vrouw
-Ben je rond de 18-26 jaar.
-Gezellig
-Avontuurlijk? Uit op actie? Feestbeest? ( we gaan ook naar Full moon partyās ;))
Ik:
-Man
-22 jaar
-Brabander
-Goeduitziend (heb fotoās op msn)
-Zelf rook ik niet, graag verwacht ik dit ook van mijn medereizigster dat ze ook niet rookt. (geen must)
-Ik vind het van vooraf belangrijk dat we vrij snel elkaar ontmoeten, om te kijken of er een vriendschappelijke klik is.
Het lijkt mij ontzettend leuk om eens te kijken of ik met je zou mee kunnen reizen. Ik ben zelf ook 23 jaar en op en top vrouw. Ik geloof dat wij wel dezelfde intressends hebben. Ik zit momenteel thuis en zou eigenlijk iedermoment op vakantie kunnen. Is het mogelijk om eerder te vertrekken zodat we nog wat langer kunnen of evt weer wat eerder terug zijn?
Ik hoop snel wat an je te horenā¦
Je kan me trouwends ook mailen. [EMAIL=āJanettapeters@hotmail.comā]Janettapeters@hotmail.com