Ik ben Gemma, 18 jaar en wil graag rondreizen voor ongeveer vier weken in Thailand in de maand Augustus. Ik ben zelf al een keer eerder in Thailand geweest met mijn vader en zus maar wil nu een keer zelf rondreizen maar dan liever met een reismaatje. Als je ook deze tijd in Thailand bent of van plan bent te gaan en ook iemand zoekt, hoor ik het graag
Hi Gemma! je berichtje is alweer wat ouder, maar ik hoop dat je dit leest. Ik ben Claudia Drost, ook 18 en neem een tussenjaar met school. En wil precies als jou, ook in de maand Augustus als de scholen weer beginnen een reis gaan maken, Thailand heeft mijn voorkeur!! ik hoop iets van je te horen!!! xx
Hoi Claudia wat superleuk dat jij ook dan naar Thailand wilt!! Ondertussen heb ik wel helaas moeten beslissen korter te gaan omdat ik eerst mijn rijexamen voor mijn auto heb rond midden augustus (moet nog afgesproken worden) en ik dat toch eerst wil doen voordat ik ga. Dus waarschijnlijk wordt het dan twee weken weg… Heb jij verder nog voorkeuren of niet? Ken je mensen in Thailand?
Hier is mijn email dat is misschien wat makkelijker praten: gemmavanderveer@live.nl
Groetjes Gemma!
Hoi Gemma!
Ik ben ook 18 jaar en ben op het moment in Thailand. Ik doe hier vrijwilligerswerk (Engelse les op basisschool), maar begin augustus ben ik klaar en dan heb ik 2 weken de tijd om te reizen (mijn vliegtuig vertrekt op 22 augustus, dus ong. van 8 tot 22 augustus). Ik was van plan om alleen te gaan, maar het lijkt erg gezellig om m’n ervaringen te delen! Een gedeelte samen reizen lijkt me ook leuk.
Ik hoor graag van je Groetjes Jenny