Wie gaat er naar Thailand in Augustus??

Hallo :zon:

Ik ben een meisje van 23 en wil in augustus een rondreis maken door Thailand.Duss… wie gaat er ook???
Ben je tussen de 20 en 27 jaar oud? Het liefst reis ik wel samen met een meisje.
Zelf leek me me een georganiseerde reis niet zo handig omdat je daar zo aan vast zit. Ik wilde een rondreis doen in 3 a 4 weken. Ik hou van natuurlijk, cultuur en avontuur! en wil liefst zoveel mogelijk zien van het land en eindigen met wat relaxte dagen op Koh Pi Pi.
Wanneer je ook in die periode naar Thailand gaat kunnen we misschien (gedeeltelijk) samen reizen. Laat maar weten :smiley: En welke plannen je had voor Thailand betreft bestemmingen en excursies. Ik sta open voor alle ideeen.

Groetjes Marloes

hoi

ik ben van plan om rond augustus/september een wereldreis te maken

ik zou het leuk vinden om met iemand alles te zien of een gedeelte en thailand komt ook op mijn route voor dus misschien lijkt het je wel wat om samen thailand te ontdekken

alvast de groetjes

jeroen

Dubbel :smiley:

Hey
ik ben van plan om begin of eind augustus zo’n 4 a 5 weken naar Thailand te gaan!
Ik ben een meisje van 21 jaar sociaal, spontaan en helemaal niet moeilijk.
Ik heb ook geen plannen niet speciaals wat ik wil zien want ben zeker van plan nog vaker te gaan!!:zon:

Ik hoop dat je nog intresse heb…

Groetjes Kelly