Hi,
Zijn er nog meer mensen die in de periode van half oktober t/m 1e week november in Thailand zijn? Misschien is het leuk om wat af te spreken als de klik er is.
Ik hoor graag van jullie.
Grtz
:zon02:
Hi,
Zijn er nog meer mensen die in de periode van half oktober t/m 1e week november in Thailand zijn? Misschien is het leuk om wat af te spreken als de klik er is.
Ik hoor graag van jullie.
Grtz
:zon02:
Ik vertrek 29 sept naar thailand, misschien treffen we elkaar daar wel ![]()
lijkt me leuk ik ben er vanaf 18 okt tot 14 jan
Ik ben er van 8 okt tot 29 okt! Heb er al zin in!!!
Groetjes Cynthia
Hey hoi!
Ik vertrek dinsdag en kom woensdag 1 okt rond 15u lokale tijd aan in Bangkok! Vanaf daar ga ik 5 mnd in zuid-oost Azië rondreizen! Lijkt mij ook wel relaxed om die eerste dagen wat mensen te ontmoeten die ook nog n beetje aant wennen zijn en wie weet nog wat langer samen optrekken… Zodra ik in mn hostel geïnstalleerd ben ga ik ff n internetcafé opzoeken, miss dat we via de mail of msn contact kunnen houden?
Voor wie dit leuk lijkt:
hedwichveringa@hotmail.com
Enne goeie reis alvast!
Kus Hedwich
Heej weasel,
waar in thailand ben je nu?
Ik ben sinds gisteren aangekomen in Krabi en zal de komende 2 a 3 weken in het zuiden van thailand rondreizen ( de eilanden etc.)
18nov moet ik thailand uit ivm visum.
5 dagen voor 18 nov zal ik in bangkok zijn om visa’s aan te vragen voor laos en vietnam.
Iemand hier ergens rond deze tijd?
Of iemand die oud en nieuw viert in laos of vietnam?
Ben een dame van 21 uit zeeland, intussen 3 maanden aan het reizen.
Uit ervaring gemerkt dat je snel mensen ontmoet tijdens het reizen. Ben van de 3 maanden nog maar 2 dagen alleen geweest. Alleen nu in krabi heb ik meer het gevoel dat er stelletjes rondlopen of op huwelijksreis zijn haha beetje lastig dus.
Iedergeval wil je me contacten dan kan je me mailen op [EMAIL=“larisa0160@hotmail.com”]larisa0160@hotmail.com
ciaociao
Ik ben vanaf 1 oktober ongeveer 1 maand in Thailand. Vlieg daarna naar Cambodja ook voor ongeveer 1 maand (tref daar een vriendin & het ligt er aan hoelang zij vrij kan krijgen), om daarna weer terug Thailand te gaan. Vlieg op 23dec weer terug naar NL.
Groetjes Tour
Hai Allemaal ik ben van 10 septeber tot half december in Azie.
Eerste maand thailand tot 10 oktober. Dan even weg, denk zelf aan bali en lombok. laatste 1,5 maand weet ik niet.
Eigenlijk zouden we een soort mail groep moeten vormen zodat we elkaar kunnen bereiken in Azie. Zo te zien zijn het nogal wat mensen met hetzelfde plan! mijn mail adres is [EMAIL=“lvleeuwen2009@live.nl”]lvleeuwen2009@live.nl
Laat wat van je horen!
Groetjes,
Leoni:dag: