Ik ben op zoek naar mensen met lef! Ik zou heel graag ergens in de zon nog 1 keer iets helemaal nieuws beginnen. Weg uit Nederland dus en op zoek naar avontuur. Natuurlijk niet geheel ondoordacht, een kans van slagen zou wel erg leuk zijn. Dus met beide benen op de grond, maar wel bereid een risico te nemen. Ik sta open voor allerlei ideeën en suggesties. En natuurlijk moet er een klik zijn. Ik word dit jaar 50 en heb al veel gereisd en dingen ondernomen. Ook wel alleen, maar deze stap vind ik wel wat groot zo in mijn eentje.
Ik ben niet ongelukkig of op de vlucht voor iets, maar wel klaar voor een hele andere wending in mijn leven, mooi weer en nieuwe uitdagingen.
Voel je je aangesproken, schroom dan niet om te reageren. Wie weet wat voor mooie dingen er nog komen!
hoi,ben deze zomer van plan een strandcafe te beginnen in cambodia of vietnam
ben hier in belgie ook 32 jaar zelfstandig geweest,heb wel enige ervaring
ook al veel gereist,zeker in azie,heb je al concrete plannen laat maar horen
groetjes patrick
Hoi patrick,
Nee zeker nog geen concrete plannen, maar jij wel zo te lezen! Hoe concreet zijn jouw plannen dan? En je bent zeker van Cambodia of Vietnam? Dat zijn toevallig net wel 2 landen waar ik nog niet ben geweest. Wanneer vertrek je dan hier naar toe en wat heb je altijd in België gedaan? Ben je van plan alleen iets te beginnen of zoek je juist een maatje? Het klinkt in elk geval leuk, stoer en spannend! Mail me andere maar op zusje39@hotmail.com kunnen we nader kennis maken als je dat wilt.