Even voorstellen… Ik ben Julia, 44 jaar en heb een dochter van 8 jaar. Al jaren wil ik weg uit Nederland maar nu wil ik toch de stap zetten. Ik heb nog niet echt een voorkeur voor een land al spreekt Turkije mij wel aan. Omdat ik mijn 8-jarige dochter ook meeneem wil ik wel zekerheid wat betreft werk, huisvesting, goede school etc. Wie-oh-wie helpt mij op weg ??? Alle tips welkom maar ook ‘lotgenoten’ kunnen reageren. Misschien kunnen we samen gaan… ? Ik hoop snel op reacties want ik wil aan de slag ! :wereld:
Hoi Julia,
Ik heb jou post wat doorgelezen. En als ik het goed begrijp staat je vertrek wel vast en wel naar BR. Wanneer blijft voor jou nog een vraag. Nou ik wil naar Ghana. Mijn vertrek staat wel vast voor 1e of 2e kwartaal 2011. Ik ben gepensioneerd en heb geen financieële belemmeringen. Koop nog voor ik naar Ghana ga, daar nog een huis. Zin? Ik hoor je reactie wel. Voor het zoeken van werk daar, krijg je de gelegenheid als je er bent. Blijft wel het probleem dat men daar niet zit te wachten op import die de banen van de inheemse bevolking in zullen nemen. Dus een verblijfsvergunning kan moeilijkheden opleveren. Maar als je wat wil beginnen in Ghana ik heb wat geld om te investeren.
Groet Frans2424