Wie helpt mij met voorbereiding reis van ruim een jaar naar USA?

Wie helpt mij en heeft tips voor een camperreis van ruim een jaar naar USA?

Kijk eens op http://travels.kilroy.eu/ Staat boordevol met tips & tricks voor reizen. Tickets, hostels, autoverhuur. You name it, zei hebben het. Ik gebruik die site ook voor de voorbereidingen van mijn reis naar Nieuw Zeeland :wink:

**Vlgs deskundigen kunnen we geen visum krijgen voor een reis van 12 maanden door de USA , B-2 visum zou Max 6 maanden zijn , hoe doen anderen dat?

hoi je weet dat je voor de usa maximal voor 6 maanden een esta=visum kan krijgen. daarna moet je bv bij Canada de grens weer over en krijg je overnieuw een half jaar! voor een jaars visum moet je naar de amerikaanse ambassade in Amsterdam. dus plan je reis in richting amerikaans gebied dat vlak bij de canadese grens ligt. blijf daar 2 dgn kijk in hotel of internet café en vraag overnieuw je esta zo heet t visum aan en je kan weer een half jaar de states in. de eerste keer betaal je 14 usd pp voor t visum dat blijft een jaar tot 2 jaar geldig dus in Canada krijg je de goedkeuring weer. het is leuk want dan kun je richting lake Tahoe rijden wat prachtig is en vlak bij de grens! ga niet de grens met mexico over geeft veel problemen ivm emigratie beleid daar. dat deden wij vroeger, nu Canada en zo ben je een jaar weg ! overall zijn camperverhuur bedrijven google het en kijk ook naar huur prijzen verschil, fijne vakantie gewend, groet jeanette

1 like