Wie heeft ervaring met een Eva Air upgrade?

We sparen nu al enkele jaren miles bij eva air, we hebben er nu rond de 40.000, dus het wordt tijd om ze in te gaan wisselen voor een upgrade.
Heeft hier iemand ervaring mee? Verloopt het inwisselen soepel?

Hoi Samba,

Ik heb tot maart bij EVA Air in Amsterdam gewerkt dus weet wel een beetje hoe het zit met die miles.
Volgens mij heb je 20.000 miles nodig voor een one way upgrade van Economy Class naar Evergreen Class (voor de route van Amsterdam naar Bangkok).

Inwisselen verloopt soepel. Je kan aan het reisbureau waar je je ticket boekt vragen of zij dit voor je kunnen regelen met EVA Air of je kan zelf nadat er een boeking is gemaakt, contact opnemen met EVA Air.

Succes !

Dave bedankt voor de info. Helaas hebben we de volgende reis naar thailand al geboekt (kunnen we dus niet meer inwisselen). Dus we proberen het in 2008 via het reisbureau. Lekker makkelijk mogen zij het voor ons regelen.

Ik heb hierover een vraagje: ik krijg frequent via e-mail het overzicht van mijn miles. Geeft EVA dan niet automatisch aan dat ik kan upgraden?

Hoi Carton,
Van eva hebben we nooit een mail gekregen dat we voldoende miles hadden voor een upgrade. Mijn tussenstand volg ik op de site van Eva.
Wel goed in de gaten houden dat ze niet verlopen. Op de site staat ook waneer ze verlopen. Die mails met het milesoverzicht daar moet ik ook eens achteraan, volgens mij krijg ik die niet. Ik denk dat Dave, van de eerdere antwoorden op mijn vraag, je meer info kan geven.