Wie heeft ervaring met EASYRIDER in Australië?

Hallo allemaal!

Heeft iemand toevallig ervaring met de Easyrider tour in het westen van Australië? We overwegen om een dergelijke tour te gaan doen van Darwin naar Broome. De tour hanteert een hop on hop off systeem en ik ben nogal benieuwd hoe lang je bijvoorbeeld gemiddeld op een volgende bus moet wachten en of de maaltijden en overnachtingen bij de prijs inbegrepen zijn?

Wie heeft goede of slechte ervaringen met deze touroperator?

Alle reacties zijn welkom!

Groetjes, Laura en Inge

Reactie gevonden op internet van Yvette:

Ik ben net een paar weken terug van 5,5 maand reizen door NZ en AUS!
Ik heb eigenlijk beide kanten gedaan en het midden van aus! Tja, oostkust, heel toeristisch (maakt het ook wel weer leuk!), strandjes en relaxen…westkust is verlaten, weinig toeristen, 1 hostel in een dorpje, grote afstanden tussen bezienswaardigheden, maar echt de moeite waard! 1 van mijn mooiste dingen op mijn reis was de westkust wel!
Heel geod te doen met de easyrider (hop on hop off) erg leuk omdat je gewoon wat dagen in plaatsen kan blijven wat met een normale tour niet kan (vind ik zelf zonde als je er snel doorheen gaat). Het zuiden van Perth is ook erg leuk om met de auto/ tour te doen richting Albany!!
De westkust heeft afwisseling van strand en national parken! Het is net even wat avontuurlijker en makkelijk in 4/5 weken te doen!!

en nog een:
West-kust is top! Easyrider is erg gezellig en erg handig.
Niet Rottnest Island overslaan, lekker fietsen tussen en quokka’s

Easyrider Tours
www.easyridertours.com.au
Easyrider Tours richt zich volledig op West-Australië. De verschillende tours vertrekken vanuit Perth, Broome en Exmouth. Easyrider hanteert hetzelfde principe als Oz Experience. Jump On en Off waar en wanneer je maar wilt. Je ticket is geldig voor 6 maanden.
Van Perth naar Broome of omgekeerd is de langste tour in het aanbod van Easyrider en tijdens deze trip van minimum 7 dagen passeer je de belangrijkste bezienswaardigheden van de westkust. Het is uiteraard ook mogelijk om maar een stuk van dit traject te reserveren. Bijvoorbeeld de vierdaagse trip van Perth naar Monkey Mia.
Vanuit Perth worden er ook tours georganiseerd naar het zuiden van West-Australië. Een dagexcursie naar Margaret River en een driedaagse tour langs Margaret River en Albany.