ik ben 3e jaars Facility Management studente aan de NHTV in Breda. Volgend jaar wil ik gaan afstuderen met behulp van een onderzoek in Curacao. Vanuit mijn opleiding moet ik een onderzoek doen en dit wil ik doen in de richting van change management (implementatie plannen, communicatie plannen etc.) Wil graag Januari beginnen en dan tot juni/juli (om jullie even een idee te geven )
Ik ben me op dit moment aan het orienteren voor een geschikt stage bedrijf maar kom er niet helemaal uit.
Heeft iemand tips of ideen hoe ik aan een goed afstudeerbedrijf kom zonder een beroep te doen op een stagebemiddelingsbureau (aangezien deze best prijzig zijn)
Hoor het graag van jullie en alvast bedankt voor de moeite
Ik ga zelf bij de Marine stage lopen (Curacao). Daar ga ik ook mijn afstudeerwerk schrijven. De marine (ook luchtmacht etc) hebben veel mogelijkheden voor stages. Ik raad je aan om even op de site te kijken van www.werkenbijdemarine.nl te kijken, indien je daar enige interesse voor hebt en dan bij stage kijken.
Ik heb mijn stage gevonden door te zoeken op je specifieke vakgebied en dan op verzamelpagina’s bijvoorbeeld:
Toen ben ik gaan kijken welke gevonden bedrijven ook een vestiging in NL hebben. Deze ben ik gaan aanschrijven en zo heb ik denk ik een goed bedrijf gevonden.
Een bedrijf met een vestiging in NL geeft mij meer vertrouwen (je hebt dan ook gewoon een gesprek met die mensen in NL) en wie weet wat het na je afstuderen nog opleverd.