Wie heeft er tips voor bagage

hallo allemaal,
ik ben van plan om eind december naar maleisie te gaan voor 3 weken
ben vorig jaar naar thailand gegaan met een reis van rvn reizen
bangkok,hua hin bangkok was wel leuk maar 4 dagen was echt te lang
en op hua hin was ook niet veel aan na 3 dagen
we hebben onze koffers toen in het hotel gelaten en een sport tas gekocht en zijn toen met de bus vanaf hua hin naar phuket gegaan
dat was wel veel mooier phipi en bambo island bezocht,maar zat toch steeds met bagae dat je stteds mee moet nemen en ik had veel souveniers ,het is verleidelijk om niets te kopen
wat ik me nu af vraag is hoe ik dat ga doen als ik 3 weken in maleisie ga rondtrekken kan je je bagae in de hutjes laten liggen zonder dat het gestolen wordt, in een hotel is het anders
maar in de jungel heb ik niet veel zin om heel de tijd met bagae rond te lopen iemand tips!!!
wat is het makelijkste om je spullen in mee te nemen
en wat moet je echt bij hebben voor een rondreis 3 weken
graag wat tips
groetjes mr blue

Zou niet veel meenemen. Wij nemen altijd voor een dag of 4 kleding mee en laten het daar wassen. Onze rugzakken wegen niet zwaarder dan 12 kg. Wij laten de grote bagage altijd in de kamer achter en nemen een dagrugzakje mee.:wereld: Groetjes, Gorke

hwj Gorke,

bedankt nog voor je reactie
maar als je naar het strand gaat hoe doe je dat met je paspoort en geld
is het veilig
ga dit jaar aleen en ben niet van plan in om in veilige hotels te slapen

Ik laat m’n bagage gewoon achter in m’n kamer. Ook in goedkope hostels en hutjes in de jungle is dat best veilig (net zo veilig als in een hotel). Mij is nog nooit wat uit de kamer gestolen!

Als je toch bang bent voor je spullen, dan kun je je rugzak in een flightback doen met een slotje. Het wordt dan al lastiger de tas te openen. Of als je extreem bang bent, dan heb je in buitendsortzaken ook een soort van metalen net voor om de tas. Vatzetten met een kabelslot aan het bed en klaar. Als gezegd, nodig is het niet, maar als jij je er beter bij voelt dan moet je het gewoon doen :slight_smile: