Wie heeft er ervaring met bezoekthailand.nl??
Site ziet er goed uit, maar ze zijn niet aangesloten bij SGR.
November 2008 zat ik 8 dagen vast in BKK, en heeft mijn reisbureau ism SGR wat kunnen regelen, je moet het natuurlijk zelf weten, maar dat had me aardig wat geld kunnen kosten als ik toen was gereisd via
nietaangeslotenbijSGR.nl.
Hans.
**Garanties van BezoekThailand.nl **
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]Services en betrouwbaarheid is waar het om draait in de reiswereld. Reizen zijn immers een van de weinige ‘diensten’ die consumenten, u de reiziger, vooraf betaalt. Zonder van te voren precies te weten wat de geplande vakantie u zal brengen. Helaas zal het de komende decennia nog wel zo blijven. Het betalen van een reis achteraf zit er met de huidige structuur van de vrijetijdssector voorlopig niet in.
Dit brengt natuurlijk risico’s met zich mee: wat als u of een reisgenoot ziek wordt waardoor de vakantie niet door kan gaan? Wat als er een oorlog of natuurramp uitbreekt in het land van bestemming? Voor de meeste risico’s kun je jezelf als reiziger gelukkig goed verzekeren door middel van een reisverzekering. Wat de Nederlandse reisverzekeringen, als één van de weinige in de wereld, helaas niet dekken is een faillissement van een reisorganisatie, touroperator of vliegmaatschappij.
SGR
[FONT=Calibri]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]Dit heeft alles te maken met SGR. In Nederland bestaat[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] zoiets als: Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR). Reisorganisaties, touroperators of anderszins reisgerelateerde organisaties die aangesloten zijn bij SGR bieden deze garantie wel. Bij een SGR geregistreerde reisorganisatie is de reiziger bij faillissement verzekert van zijn of haar geld![/FONT]
http://www.wereldwijzer.nl/images/data/494hammockwhitebeach.jpg
BezoekThailand.nl en SGR
**BezoekThailand.nl heeft service en kwaliteit hoog in het vaandel staan en tracht daarom aan alle wensen van de reiziger tegemoet te komen. Als eigenaar van onder andere www.bezoekthailand.nl, www.visitthailand.travel, www.bezoekindochina.nl en www.monte-carlohotels.com weten wij als geen ander wat er in de reisindustrie speelt en wat de reiziger verwacht van ons. **
Onze reisorganisatie is gevestigd Bangkok waardoor wij ideale prijzen kunnen bieden in combinatie met hoogstaande kwaliteit en service. Helaas heeft dit als gevolg dat wij ons niet kunnen aansluiten bij SGR. Hiervoor moet je als bedrijf ingeschreven staan in Nederland en beschikken over een BTW- en KVK nummer. Dit verklaart wederom waarom u de betreffende logo’s niet zult terug vinden op onze website! **
Toch via BezoekThailand.nl een SGR dekking?
**
Om toch aan de behoefte van onze reizigers te kunnen voldoen bieden wij de mogelijkheid voor een SGR dekking.
[FONT=Tahoma]Voor meer informatie en / of vragen voel u vrij om contact met ons op te nemen:[/FONT]
Info@bezoekthailand.nl
Liever telefonisch contact? Maak een Skype afspraak met ons via het bovengenoemde e-mailadres en wij staan u graag te woord. Tevens zijn wij sinds kort te bereiken door middel van een toll free nummer (kosteloos voor de Nederlandse beller). Dit nummer is: 0800-022-88-16 begin_of_the_skype_highlighting 0800-022-88-16 end_of_the_skype_highlighting (Houdt er rekening mee dat wanneer u belt het 5 (zomertijd) of 6 (wintertijd) uur later is in Thailand).
Oftewel, gewoon even bellen naar bezoekthailand.nl
[/FONT]
[/FONT]
Ja, ik ken BezoekThailand.nl wel, heb er nog korte tijd mee samengewerkt. Bedrijf is van een Nederlander en z’n Thaise vrouw, en bestaan inmiddels al weer wat jaren. Is betrouwbaar, niks mis mee.
Ze hebben sinds kort ook een contactpersoon in Nederland (zie de website), dus mocht je vragen hebben, dan kan je gewoon deze Nederlandse contactpersoon bellen.
Ik ben persoonlijk helemaal niet tevreden over Bezoek Thailand, waar wij vorig jaar mee op vakantie zijn geweest.
Aanvankelijk dacht ik met een goede betrouwbare partij in zee te gaan, toen de contact persoon hier in Nederland, ene Joeri, ons bezocht.
Om dat wij geen enkele ervaring hadden met het reizen naar Azië, hebben we hem verteld wat wij wel en wat wij niet wilden.
Het lijkt erop dat hij zeer slecht heeft geluisterd en voor ons waren een aantal zaken behoorlijk teleurstellend.
Zo kunnen we klagen over de restaurants welke in het pakket zaten, de taxi busjes welke over de snelwegen gaan, hotels op verkeerde goedkope locaties,
Het allerergste was het verblijf op Ko Samed, wat een bounty eiland zou zijn volgens Joeri.
We kwamen in een resort genaamd Samed Cabana Resort, nog nooit hebben we gelogeerd op zo’n slechte locatie. het was vies, er waren geen kledingkasten, de kluis kon niet gebruikt worden, het bed had vieze vlekken, er was zeer slecht schoon gemaakt, de gordijnen waren smerig, de badkamer was vies en zat onder de schimmels en het stonk er muf, kortom een zwijnenstal.
Ook hier heb ik gesproken met een gezin die ook op reis waren met bezoekthailand en deze waren ook zeker niet blij en zouden ook een klacht neerleggen
We zijn na overleg sneller van het eiland gegaan dan gepland.
Zo zijn er nog tal van zaken, niet genoemd.
Ik heb hierover een klacht ingediend bij Bezoekthailand, ook de directeur Arjan Buffing en ik heb geen enkele positieve reactie mogen ontvangen.
Allen maar dat er zoveel gasten blij zijn, werkelijk schandalig hoe zij dit hebben afgehandeld.
Op zo’n moment mis je een klachten commissie, zoals SRG.
Ondanks al mijn energie om een volledig beeld te geven aan deze organisatie waren ze en zijn ze niet thuis om hier zeer serieus mee om te gaan.
Ikzelf heb hier heel veel van geleerd, de vakanties die ik zelf samen stel zijn altijd veel en veel beter geweest dan dit.
Mijn naam wordt genoemd maar ik heb geen idee wie dit is en waar het over gaat.
Tenzij deze persoon zich duidelijk indentificeerd kunnen wij op dit bericht reageren. Indien niet zullen wij het als spam beschouwen.
Wij wachten verder op een reactie.
Met vriendelijke groeten,
Arjan Buffing
managing director
Win - Win (Asia) Co. Ltd.
Bangkok, Thailand
snelle reactie op een bericht van 3 mnd geleden 555555
Ik neem aan dat hij op deze post is gwezen en dus reageert.
Maar: even nakijken wie dit geweest is lijkt me nu niet zo moeilijk.