Op zoek naar ervaringen met bezoekThailand

We zijn bezig met een Thailand reis te plannen en vroegen ons af of er mensen zijn die ervaringen hebben met organisatie BezoekThailand.nl.
De aanwezige vraag is alweer 1,5 jaar oud. miscchien zijn er ondertussen wel ervaringen opgedaan. Laat het ons horen.

Ik ken BezoekThailand wel, goede organisatie, niks mis mee, dus je kan er met een gerust hart boeken. Ik heb in het verleden in Nederland af en toe met ze gewerkt en ze hebben voor mij ook wel eens wat hotelletjes in Thailand en Laos geregeld.
Echter, alles wat BezoekThailand.nl kan, kan Viengtravel ook :wink:

Groeten uit Bangkok !

hey we hebben ook net een volledig reisschema van 20 dagen laten uitwerken door bezoekthailand.nl, aangenaam contact - transparante communicatie , super snelle uitwerking van offertes en spelen super goed in op verzoeken tot aanpassen.

Voorheen hadden we vooral contact met thailandonline, communictie en reactie verliep ook super goed , enkel jammer dat zijn niet steeds de verblijfplaatsen meedelen waardoor het nog een beetje gokken wordt waar we juist zouden verblijven. Wat ons vooral opvalt is dat het prijsverschil tussen beide maatschappijen ( 400 euro per persoon voor exact dezelfde reis)

Hierdoor zouden we dus toch opteen voor bezoekthailand.nl
het enige wat ons beetje tegenhoudt is dat we ze niet kunnen terugvinden bij SGR.nl (Stichting Garantiefonds Reisgelden), dan zou je eventueel geld terugkrijgen bij faillisement.

Dit willen we nog even verder onderzoeken , als iemand nog tips heeft dan horen we het graag!

dit is het reisschema die we zouden willen vastleggen ( bangkok - river kwai - ayathuya - ch mai - dorpje - ch rai - ko chang.

bedankt voor jullie feedback !:zon02:

Zie hier het antwoord:

*Onze reisorganisatie is gevestigd Bangkok waardoor wij ideale prijzen kunnen bieden in combinatie met hoogstaande kwaliteit en service. Helaas heeft dit als gevolg dat wij ons niet kunnen aansluiten bij SGR. Hiervoor moet je als bedrijf ingeschreven staan in Nederland en beschikken over een BTW- en KvK nummer. Dit verklaart wederom waarom u de betreffende logo’s niet zult terugvinden op onze website! ***Dit ondanks dat we wel erg graag SGR lid zouden zijn… **

http://www.bezoekthailand.nl/garanties-van-bezoekthailand.nl.aspx

Mocht je overigens nog een offerte willen aanvragen, kan je mij ook altijd even een mailtje sturen: [EMAIL=“dave@viengtravel.com”]dave@viengtravel.com !

Wij zijn net terug van onze reis met bezoekthailand.nl!

Een super organisatie! Alles klopt tot op het kleinste detail! Ik kan hem echt iedereen aanraden! Heb nog nooit zo’n goede organisatie mee gemaakt. Transfers van ophalen super, steeds weer stond men klaar met verfrissingsdoekjes en water ! We hebben een website bij gehouden van onze reis : www.ploegies.reismee.nl
:vak02:

Thx voor deze feedback.

We hebben er inderdaad ook een goed gevoel bij betreffende de opvolging en uitwerking van onze aanvraag. We hebben net een finaal voorstel binnengekregen, nu kunnen we met een gerust hartje boeken en beginnen aftellen.
Leuk om te vernemen dat jullie een zeer positieve ervaring achter de rug hebben. Ik kijk zeker even jullie website na!

Grtz:chin:

Hoi !! Ik weet zeker dat je er geen spijt van zult hebben!!
Wij vonden het floatel en het slapen bij de Lisu lodge geweldig! We zijn gevlogen met Emirates en hadden de eerste 3 nachten in Bangkok erbij. Toen we vertrokken naar Kanchanaburi begon het programma met Bezoekthailand. Je kunt op de website lezen hoe het verder is gegaan! Overal was alles perfect geregeld, iets wat we op voorhand niet hadden verwacht maar perfect is uitgevoerd door deze organisatie:chin:.

Ik ben jaloers!! Ik zou snel weer terug willen!