Wie heeft een doktersverklaring van de first aid kit steril

hallo,
ik heb thuis een basis first aid kit van care plus en dacht deze voor mijn reis uit te breiden met naalden en spuiten ed van mijn werk (ik werk in de zorg dus ik kan er makkelijk aankomen). maar stom stom stom dan heb ik natuurlijk een doktersverklaring nodig voor de douane.
wie heeft zo’n verklaring die ik zou mogen overnemen of weet iemand waar ik deze op internet zou kunnen vinden.
Ik vind het een beetje zonde om opnieuw een first aid kit te kopen (vooral die met naalden zijn best prijzig) terwijl ik practisch alles al heb.
groetjes lotte

www.lotte-op-reis.shareyourstory.nl

jij denkt ook overal aan lotte,heb ik nog nooit aan gedacht om een firstaidkit mee te nemen,ik vertrouw altijd maar op de lokale artsen, overal in azie ook in de afgelegendorpjes vind je wel een zogenaamde rural healtclinic waar een dokter of verpleegkundige een dianosekan stellen,nadeel is dat men meestal geen of beperkt medicijnen heeft, zodat je dan met je recept naar een apotheek in de dichtsbizijnde stad moet. soms werken ook natuurmiddelen goed ,vorig jaar had ik veel muggebeten aan mijn been, die ik door de jeuk had opengekrabt in mijn slaap, na een paar dagen infectie erin dus ik krijg hele dikke been.zegt een lokale arts uheeft artritus, en geeft mij een hele stapel recepten, kom ik even later in een kleine lodge, die mensen zagen mijn onstoken been en kookten bladeren van de guavaplant, weet je wel die van die grote groene vruchten, voor het slapen gaan die bladeren op mijn been gelegt zwachtel er omheen ,en de andere ochten was de zwelling verdwenen,en voelde me stukken beter.