Haaaii:),
Ik ga van 1 augustuss tOt 2 september na myn zus in Malagaa:D,
En ik vrOeg me af Off het er leukk uitgaann isz enn Off der veell jongerenn komen:D…
Duss by dezee… wiee gaatt er nOgg meer na Malaga??
Kuszjee Nancy
Haaaii:),
Ik ga van 1 augustuss tOt 2 september na myn zus in Malagaa:D,
En ik vrOeg me af Off het er leukk uitgaann isz enn Off der veell jongerenn komen:D…
Duss by dezee… wiee gaatt er nOgg meer na Malaga??
Kuszjee Nancy
ik ga naar malaga op 1 july en keer ergens eind augustus weer terug k ga naar malaca instituto
Heeeyy,![]()
Oww okee,
Ik ga van 1 augustuss tott 2 septemberr:D,
Na me zuss tOee:D…
Heb der egt zinn in:D…
Waarr ligtt datt in malagaa??
Ikk ghaa na fuengirolaa,![]()
Kuszjee NAncy
Nancy, kun je ook normaal typen, zoals je lerar Nederlands je dat op de middelbare school heeft geleerd? Maakt het een stuk leesbaarder voor iedereen.
Fuengirola is erg toeristisch, vergelijkbaar met Salou en Lloret de Mar enzo.
Malaga stad daarentegen is een stuk minder toeristisch, meer cultureel en historisch, hoewel er natuurlijk ook stranden zijn en je er erg goed uit kunt gaan.
de school legt in carredo de calderon
Hallo Nacy,
Ik ga ook naar malaga toe. Naar el Palo. Ik ga daar een opleiding volgen bij het Instituto Andalusi College. Ik vertek 4 jun tot 15juli en ga daarna werken.
Gr. Virgil
el palo dat legt geloof ik vlak bij carredo de calderon vlak bij mij school dus veel plzier en miss komen we elkaar nog tegen
hoi
mijn email is [EMAIL=“welgraaf@hotmail.com”]welgraaf@hotmail.com en ik ga ook naar malaga toe binnenkort. Weer voor een half jaar of zo, of langer. Ik ben er al eerder 9 maand geweest. Torremolinos op precies te zijn. Vlak bij Fuengurola, benemadina en al die feest dorpjes.
Mail even als je er ook voor langere tijd heen gaat.
groetjes bianca
Heey,![]()
O oke:),
Ik ga naar me zus in fuengirola voor een maand van 1 augustus tot 2 september.
dus jy bent alweer weg als ik daar aankom
Yess, bij mij is de keus ook op malaga. Ik ga 10 juli en blijf 2 weken. Twee weken vol Spaanse lessen, salsa en strand…
SSSSSuperveel zin in. De school en vlucht enzo moet ik nog uitzoeken…
nancy, wat doet jouw zus daar, werken? Fuengirola is echt leuk!!!
Okee,![]()
is wel jammer jy gaat als ik der nog niet ben:s,
mjaa:)
Me zus werkt daarr in een restaurant:),
ben je der wel is geweest?
Kan je daar leuk uitgaann:D?
nancy, hoe oud is jouw zus eignlijk, want zij zal toch wel weten of het leuk uitgaan is enzo?! en wat er allemaal te doen is. ik vind het wel een hele leuke plaats, leuke gezellige barretjes, lekker strand etc!
Uhmm,
Me zuss is 23 maar die gaatt niet zoveell uit,
Wantt die heb een kindjee van 2:),
Oww okee;),
Ga je dit jaar der ook heenn :)?
kuszje Nancyyy
Hoi Salser,
Kijk eens bij de school onderaan in mijn signature. Ga je absoluut geen spijt van krijgen. Kwaliteit ligt hoog, persoonlijke aandacht dus geen leerfabrieken met 15 man in een klas. Als je vragen hebt mag je die altijd stellen.
Grt. Jochem
Ik ga ook naar Malaga dit jaar. Ik ga met Plustaalreizen, van 9 juli t/m 29 juli!!
Ik heb er zin in!!
Dank je… Maar ze starten helaas geen beginnerscursus op 10 juli…
Ik moet nog wel mijn definitieve keuze maken, maar ben aan t twijfelen gebracht. Een weekje eraan plakken en naar Puerto Rico (want daar is dan een salsacongress) is ook wel een grote wens…