Wie gaat ook naar Canada rond december?

Beste mensen,

In december ga ik naar Canada. Het wordt in principe Vancouver. Zijn er mensen die rond dat tijdstip ook in die richting gaan? Andere plaatsen in Canada zijn evt ook mogelijk. Of zijn er al mensen die in Vancouver wonen/werken. Ik zal graag in contact met deze mensen willen komen. (al is het maar om een plezier te doen en jullie te voorzien van drop, hagelslag, stroopwafels, pepernoten, etc etc. :cool:) Ik zal het buitengewoon prettig vinden als ik er al mensen ken.

Groeten,

Dragon

Hey Dragon,

Veel plezier met de voorbereidingen voor Vancouver! Goede keuze, zou ik zo zeggen. Ik woon al 7 jaar in Vancouver en vind het een geweldige stad om in te wonen.

Breng geen Nederlandse lekkernijen mee voor een heel jaar, Dragon :biggrin: want er is hier een Hollandshop waar je dat ook allemaal kan kopen! Het zal waarschijnlijk wel een stuk duurder zijn dan in Nederland, maar wij zijn er toch geregelde klanten. Ze hebben er drop, snoepjes, gebak, stroopwafels, pepernoten en noem maar op! Dus je kan hier bijvullen als het nodig is…hehe! Je kan hen ook online vinden op: http://www.hollandshop.com/

Ik ben zelf vrij goed bekend met de toeristische en minder toeristische plekken in en rondom Vancouver…dus als je geinteresseerd bent om wat te zien, dan mag je me altijd contacteren voor info!

Vele groetjes uit Vancouver,
Ann :slight_smile:

He Ann,

Ik dank je voor je reactie. Fijn. Maar hoe kan ik in contact met je komen?

Groetjes,

Dragon

Als je vragen hebt mag je me e-mailen op <emailadres verwijderd>

Veel plezier nog met de voorbereidingen!
Groetjes,
Ann :slight_smile: