Het lijkt me leuk in contact te komen met mensen die ook richting Zuid-Amerika gaan.
Mijn plan is om ergens in september een vlucht te boeken naar Buenos Aires. Daar wil ik beginnen met twee weken spaans om dat weer een beetje op te frissen. In oktober probeer ik iets te vinden bij een dierenarts ofzo in Buenos Aires. Ik wil dan drie of vier maanden in Buenos Aires blijven en daar wat huren, zodat je ook echt tijd hebt het daar echt een beetje te leren kennen.
Dan wil ik rond januari nog voor een aantal maanden naar Chili, Santiago ofzo iets soortgelijks doen.
Verder is mijn bedoeling om ook nog rond te reizen en meer van Latijn-Amerika te zien dan deze twee steden.
De keus om wel langere tijd in twee steden te willen blijven is om daar echt een beetje wat op te bouwen. Verder wil ik daarbij ook gaan reizen.
Mijn plan is om mijn heenvlucht te boeken half september en verder te zien hoe het loopt. Waarschijnlijk terug rond april ofzo.
Iets over mezelf: ik ben 24 jaar, studeer Diergeneeskunde, ben spontaan, open, enthousiast, vrolijk, actief, maar denk wel na voor ik iets doe. Ik vind lokale feesten in andere landen altijd erg leuk en het leuk wat van de plaatselijke bevolking en hun cultuur mee te krijgen. Verder vind ik spaans echt super en nog heel veel andere dingen.
Wat ik in Buenos Aires en Santiago wilde doen is nog niet rond. Loop met het regelen een beetje tegen de relaxte mentaliteit van de Latinos aan. Dus mijn plan is nu om gewoon te gaan of ik nu wat heb gevonden of niet en anders gewoon te gaan reizen.
Mocht er iemand ook voor een paar maanden wat samen willen huren bijvoorbeeld hoor ik dat graag. Of als je zin hebt wat samen te reizen of daar eens wat af te spreken. Kwa reizen heb ik nog geen specifieke plannen, maar mits niet naar heel onveilige gebieden ben ik voor veel in ![]()
Ben benieuwd!