In december wil ik graag richting australie, hiervan wil ik volop gaan genieten en misschien zijn er mensen die van plan zijn om ook rond deze periode daar naartoe te gaan.
Het wordt voor de eerste keer dat ik daar heen ga en wil daarom zoveel mogelijk informatie.
Wanneer & voor hoelang & waar ga je naar australië. Ik ben ook van plan om naar australië te gaan na de zomer. er ligt nog niets vast en natuurlijk is het altijd leuker om met meerdere mensen te gaan :). ik ben wel een belg :p.
Ik weet niet of er nog iem meekan met jullie, ik wil nl. ook rond nov- dec 2006 richting OZ vertrekken en alleen is maar alleen dus als er nog een plaatstje is voor een Belgische, laat maar iets weten!
Greetz
G’day gasten, ik vertrek de 23e augustus weer voor 3 maanden naar down under, dan een jaar NZ en weer 3 maanden OZ, zoek op “globetrotter” of “remko” voor veel info (heb al veel geschreven)
Misschien tot ziens daar? (silencedkill)
greets
Remko
Ik wil graag iets later naar Australië; ongeveer eind januari (2007). Ik wil twee maanden gaan rondreizen, leuke dingen zien en doen, lekker relaxen etc. etc.
Het lijkt me leuk om met een klein groepje te gaan of in ieder geval met z’n tweeën. Het liefst met mensen rond de dertig.
Ik ben niet een moeilijk persoon en houd van gezellige mensen om me heen!
Reageer, zodat we verdere plannen kunnen maken!!!
ik ga 6 december naar australie, syney. kga een half jaar en het lijkt me leuk om even samen te reizen met iemand. of gewoon te ontmoeten in sydnye. gaat iemand er nog rond die data?