Ik ben Inger 24 jaar en woonachtig in Brabant. En van plan om eind dit jaar naar Australië te gaan. Heb nu 2 jaar gewerkt en vind dat ik eerst nog maar even lekker moet gaan genieten voor ik aan mijn eigen huisje begin. :wereld:
Ik ben van plan om rond te reizen en af en toe te werken.
Zijn er toevallig nog andere mensen die ook rond deze tijd vertrekken ne het leuk vinden om misschien samen te reizen?
Ik zelf zit momenteel in hetzelfde schuitje.
Zie mijn ‘advertentie reismaatje gezocht’.
Zelf zou ik graag begin/midden oktober die kant op willen gaan.
Beginnen in Cairns en naar beneden richting Sydney/Melbourne reizen. November begint namelijks regen/kwallen seizoen in Cairns.
Wellicht zelfde ideeën?
Stuur bij interesse anders een pb’tje.
mijn plan is ook om rond november te vertrekken naar Australië. ik heb alleen nog een ruw plan om ook NZ, Fiji en Thailand aan te doen. heb nog geen tickets en plannen kunnen uiteraard ook nog wijzigen.
Je kunt me altijd een pb sturen bij interesse
Ik ben hetzelfde van plan, wil rond november een keertje gaan;)
Als je wilt kun je me een mailtje sturen of me toevoegen op facebook. siilke_houben01@hotmail.com
Ik vertrek 8 nov richting syndey . Moest dit zien zitten om eventueel samen te gaan .
Even over mij zelf naam Niki 29 jaar kok van opleiding en heb aussie eens 6 weken bezocht.
St gerust een mailtje nikiroumans@gmail.com
Ik weet niet of je inmiddels al iemand gevonden hebt? Ik wil ook in die periode gaan en ik kan wel wat Brabantse gezelligheid gebruiken
Check mijn profiel maar even en als je het leuk vindt kletsen we verder!
Geldt overigens ook voor de anderen die op deze post gereageerd hebben