Hoi allemaal,
Eindelijk heb ik besloten om het in 2014 helemaal anders te gaan doen. Dat betekent dat ik eindelijk heb besloten dit jaar naar Australië te gaan als ik afgestudeerd ben. Ik dacht ongeveer 4 a 6 maanden en misschien ook tijdje dan te gaan werken, dacht rond oktober-november 2014 te vertrekken. Alleen ik heb geen idee waar ik moet beginnen er zijn zoveel site en informatie door de bomen zie het bos niet meer.
Zelf hou ik van veel dingen ondernemen , zoals fietsen,snorkelen ,duiken ect. Maar natuurlijk plezier maken , nieuwe mensen en plaatsen ontdekken zijn belangrijk. Zelf hou ik wel van feestjes. Het lijkt mij leuk om reismaatje te hebben om alles mee te delen, dus als je ook plannen hebt om naar Australië te gaan en ook reismaatje zoekt, stuur een berichtje 
Groetjess,
Eefje
Hallo Eefje,
Zelf wil ik ook sep/okt 2014 down under gaan.
Dus misschien leuk om in contact te komen.
Je kunt me gewoon een privé bericht sturen.
Groetjes
Esther
Hallo,
Ik sta op het punt om een ticket te boeken voor de periode oktober/november. Zal dan ergens tussen Brisbane en Melbourne te vinden zijn. Privé berichtje sturen mag altijd 
Groeten,
Jacob
Hoi Eefje,
Ook ik ben van plan om eind dit jaar (november) naar australie en nieuw zeeland te gaan! Dit gaat mijn eerst backpack reis zijn en ik heb ook echt geen idee waar ik moet beginnen! Vind 't ook een beetje spannend om helemaal alleen op reis te gaan!
Groetjes Sharon
Hee eefje!
Ik ben zelf net geslaagd voor het vwo en ga volgend jaar de hoge hotelschool in maastricht doen, alleen ben ik pas geselecteerd voor de lichting van februari en zie het echt niet zitten om al die tijd wat thuis te zitten en te werken, ik wil avontuur haha! Je beschrijving sluit en precies aan hoe ik ben en ben ook van plan rond die tijd te gaan. Ik weet niet of je al iemand gevonden hebt? Ik vroeg me trouwens wel af of je van plan bent ondertussen ook te gaan werken? en hoe oud ben je eigenlijk? Ik zelf ben 18 jaar!
groetjes Rianne.
Hej Jacob
Op wat voor visum ga je naar Australie
Ik ga binnenkort mijn whv aanvragen.
Hey!
Ik heb een vakantievisum. Ga ook niet heel erg lang. 5 weekjes.
Maar hopelijk een volgende keer langer en dan met een whv.
hey sharon
ik vertrek 8 nov richting syndey moest je graag mee willen laat maar iets weten .
even iets over mijn eigen ik ben een een kerel van 29 naam niki roumans . ik kom uit belgie
je kan steeds een mailtje sturen nikiroumans@gmail.com of fb.
gr. niki