australie (en zo-azie) ZOMER 2014

Hey,

Een 19-jarig meisje uit het Noorden van het land zoekt een leuk reismaatje om komende zomer mee op te trekken.

Ik ben van plan om 6 tot 8 weken te reizen naar Australie (en misschien ZO-Azie daarbij), in de periode tussen juni en half augustus.

ga ik september beginnen met studeren, en ik wil daarvoor nog even heerlijk vrij en ongebonden genieten van reizen, cultuur snuiven en feesten! Ik zou het super leuk vinden om met een gezellig iemand op te trekken die ook veel wil zien van het land.

Let me know als je interesse hebt!

Groetjes Hester

hoi hester

leuke plannen heb je
heb je al eerder op deze manier reisplannen gemaakt en ook echt op reis geweest?
ben zelf vorig jaar een maand in thailand geweest.
wellicht kunnen we keertje kennismaken en kijken of onze plannen raakvlakken hebben.

ben erg benieuwd

gegroet

jeroen

Hoi Jeroen,

Ik ben niet zo ervaren met grote reizen maken, en dus ook niet met het plannen ervan…
Ben erg benieuwd hoe dit zal uitpakken.
Ik ben afgelopen jaar drie weken naar Indonesië geweest (om vrijwilligerswerk in een weeshuis te doen), maar dat was wel georganiseerd, dus ik heb nog nooit aan backpacken gedaan.
Ik ben erg nieuwsgierig naar jouw reis, hoe dat is geweest en hoe jij het hebt gedaan…
Heb jij anders facebook, dat we wat makkelijker kunnen chatten?

Groetjes Hester

hoi hester.

facebook is indd misschien handiger
mijn facebook is. Redirecting...
voeg me maar toe, heb hem namelijk afgeschermd.
spreek je snel keer,
lijkt me leuk om over reizen te kletsen…

gr jeroen