Wie gaat er naar Pra Delle Torri

Hey mense,

volgens mij komt hier weinig jeugd (12-18jr) op dit forum, maar ik wil toch even vragen wie er deze zomer (2005) op Pra Delle Torri komt en wanneer…

Btw… K ben Patrick, 16 jaar :stuck_out_tongue:

Ah. Lijkt me ook een hele leuke camping. Een maat van me komt er ook in dezelfde tijd als ons… Volgens mij liggen die campings trouwens vlak naast elkaar…

Ze zeggen dat daar nógal veel muggen zijn :stuck_out_tongue:

Originally posted by Natasz±-></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (Natasz)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’>Ja ik ben benieuwd! Weet jij hoe het uitgaan daar is?*

<!–QuoteBegin–JustMii*
Ze zeggen dat daar nógal veel muggen zijn :stuck_out_tongue:
[/quote]

Geen ideej :stuck_out_tongue: Op Pra Delle Torri zou een disco zijn, maar volgens mij is die disco, die ze bedoelen, meer animatie voor kinderen van 5 tot 12 jaar op een podium met wat muziek erbij… Caorle schijnt overigens wel heel erg gezellig te zijn 's avonds… Mja… ben dr ook nog nooit geweest… k zie t wel :slight_smile: Ik ga met wat vrienden, dus gezellig zal het sowieso zijn…

En er zouden idd veel muggen zitten, maar dat verschilt nogal van week tot week… En voor zover ik weet kun je muggenspul het beste in Italië kopen, want dat spul is wat ‘aggressiever’ dan dat van Nederland… Mja… gewoon 's avonds n lange broek aan, de tent/caravan dichthouden en geen licht in de tent/caravan aan doen zal veel helpen, denk ik :slight_smile:

hoi luitjes,

wij zijn 2jr geleden op pra’'dell torri geweest met onze zoons en het is een hele leuke camping voor jongelui ,veel te doen ook. De disco is wel voor de wat oudere ,dus geen 12 jr want hij gaat ook om 23.00u pas open. Voordat hij open gaat kan je een drankje nemen op de balustrade ervoor ,want er is een barretje open. Volgens mij sluit hij wel vroeg (2.00u) Vanaf 16.00u kan je op de camping aan sport mee doen, voetballen, tennis, tafeltenniswedstrijden enz. Naast de tennis is een sportbar met goeie muziek.VCamping San Fransisco ligt pal naast deze camping; als je op strand ligt, kan je langs het strand er zo naar toe lopen! Er zijn wel wat muggen, maar er wordt regelmatig sávonds gespoten Hier in nederland kan je beter muggespul kopen met DEET erin, dit gebruiken ze in de tropen ook, werkt prima! In italie kon ik geen goed muggenspul ontdekken nl. Verder zijn er ook wat winkels, snoepwinkel, sieraden, schoenen , supermarkt,groenten ,bazaar enz.en je kan er internetten.
Ik wens jullie veel plezier!!! monique :smiley: :smiley: :smiley:

Hey! Bedankt voor je reply! Dat belooft dus een gezellige vakantie te worden :D]

Gelukkig dat k geen 12 ben :stuck_out_tongue:

heee wij gaan vrijdag 5 aug naar die 2 campings san francesco en pradelle torri . wie gaan er nog meer en wanneer ?
daaag

heej wij zijn Tom en rick (dûh)!!! Wij gaan naar Villaggio San Francesco (mond vol) op 12 aug. Zijn er nog mensen die hier ook naartoe gaan? Weet iemand wat meer van de uitgaans gelegenheden in en rond de camping?

Je kan me ook add’en op msn cicero911@hotmail.com

Gegroet
Tom en Rick B)

Hee
Ik wil eigenlijk niet reageren maar vragen wie er dit jaar (2006) in de zomer (juli) naar pra delle torri gaat?
-xxx- michelle

Ik ga er ook heen. Ben 14 jaar en ga 11 augustus tot 25 augustus. En wanneer ga jij?