Hallo,
Ik ben Simone en komende zomer (2004) gaan we naar camping Pra Delle Torri in Caorle.
Ik ben op zoek naar mensen die hier eerder zijn geweest en mij hun ervaring met de camping willen vertellen.
Ik las dat de camping slechts een onderdeel v/h vakantiecentrum is en zijn eigen faciliteiten heeft, hoe zit dit precies?
Hoe is het openbaar vervoer naar vliegveld Venetie en de omliggende plaatsjes? Welke plaatsjes zijn de moeite waard?
Ik hoop dat er iemand is die mij hier meer over kan vertellen.
Alvast bedankt,
Simone.
Hallo,
afgelopen zomer ben ik op camping pra delle torri geweest.! en moet zeggen ik heb nog nooit zo’n leuke vakantie gehad… er is voor iedere leeftijd wat te doen de camping heeft vele zwembaden en zijn erg schoon ook het strand is geweldig! Savonds is het er heel gezellig er is ook een discotheek voor jongeren. en is om 2 uur afgelopen er zijn op de camping merdere restaurants,er is een supermarkt,tassen winkels, internet cafe, snoepwinkel kortom het is net een dorp! …Het is egt een aanrader er is ook veel animatie er is ook een voetbal veld basketbal veld en noem maar op. Het is eigenlijk niet nodig om van de camping af te gaan want alles is op de camping te vinden! wel een leuk plaatsje is caorle met leuke winkelstraatjes en bars.
je kan ook even een kijkje nemen op de site. op
www.pradelletorri.com ( hele mooie site) 
Pra della Torri is 1 van de grootste campings in italie, meer een kleine stad, er idd veel te doen en je zit vlakbij het strand wel erg muggen!