Camping Pra'delle Torri in Caorle

Hallo vakantiegangers,

Wij zijn een gezin met 3 kinderen in de leeftijd van 10, 12 en 14 jaar,
en willen met Eurosites naar camping Pra’delle Torri in Caorle aan de Adriatische kust.
We zijn in Italie nog nooit op vakantie geweest.

Vraag: wie kan ons vertellen of je met een wit (schoon) t-shirt in het zwembad mag (ons jongste kind heeft last van een zonne-allergie) en of dat een badmuts verplicht is.
Vraag: Is het buiten de deur eten en drinken (b.v. in restaurant), duurder of goedkoper dan in nederland?
Hoe zijn de stacaravans van Eurosites daar? En dan met name type: Renoir.
Eigenlijk is alle informatie over deze camping welkom!! :smiley:
Groetjes Marita

Hallo,

Ik ben al éénmaal op die camping geweest, maar dan gewoon om ze eens te bezoeken. Heb er niet overnacht of zo. Ik kan dus niet zo bijster veel informatie geven. Pra Delle Torri is feitelijk een heel groot recreatiedomein waar de camping een deel van is.

Wat mij vooral opviel was het megagrote zwembad in het recreatiedomein, waar je kinderen zeker veel waterpret zullen hebben. Ik weet spijtig genoeg niet of men daar met T-shirt in het water mag, maar ik denk wel dat dat geen probleem is hoor. Op de camping zelf is ook een zwembad, maar dit leek mij niet zo groot.

Er waren ook veel kleine winkeltjes zoals kapper, schoenwinkel e.a.

Wat mij minder aantrok was het strand. Dit was zeer smal, maximaal 2 rijen van mensen konden er zitten.

Ik kan je zeker aanraden naar Italië op vakantie te gaan. Fantastisch genieten voor een zeer schappelijke prijs. Als ik me niet vergis is deze camping kort tegen Bibione en Lignano Sabbiadoro gelegen. Deze badsteden zijn zeker de moeite waard om te gaan winkelen. Je komt nooit zonder lege handen thuis :wink:

Nog een klein detail: Pra Delle Torri behoort tot een groep van 4 5sterren campings die allemaal ongeveer dezelfde faciliteiten bieden. Camping Mediterraneo is er daar ook 1 van. Ook op deze camping ben ik al geweest en persoonlijk verkies ik deze laatste toch boven Pra delle Torri. Op deze camping wordt immers veel georganiseerd voor kinderen van de leeftijd van jouw kinderen. Het is misschien wel wat drukker, maar daarom niet minder gezellig. Een groot zwembad is daar eveneens aanwezig alsook een Jacuzzi. Het strand is ook veel groter en mooier. Indien je nog meer informatie wilt over deze camping, aarzel dan niet het te vragen.

Groetjes
SuperV

Originally posted by Superv@13-06-2003, 15:46:24
** Hallo,

Ik ben al éénmaal op die camping geweest, maar dan gewoon om ze eens te bezoeken. Heb er niet overnacht of zo. Ik kan dus niet zo bijster veel informatie geven. Pra Delle Torri is feitelijk een heel groot recreatiedomein waar de camping een deel van is.

Wat mij vooral opviel was het megagrote zwembad in het recreatiedomein, waar je kinderen zeker veel waterpret zullen hebben. Ik weet spijtig genoeg niet of men daar met T-shirt in het water mag, maar ik denk wel dat dat geen probleem is hoor. Op de camping zelf is ook een zwembad, maar dit leek mij niet zo groot.

Er waren ook veel kleine winkeltjes zoals kapper, schoenwinkel e.a.

Wat mij minder aantrok was het strand. Dit was zeer smal, maximaal 2 rijen van mensen konden er zitten.

Ik kan je zeker aanraden naar Italië op vakantie te gaan. Fantastisch genieten voor een zeer schappelijke prijs. Als ik me niet vergis is deze camping kort tegen Bibione en Lignano Sabbiadoro gelegen. Deze badsteden zijn zeker de moeite waard om te gaan winkelen. Je komt nooit zonder lege handen thuis :wink:

Nog een klein detail: Pra Delle Torri behoort tot een groep van 4 5sterren campings die allemaal ongeveer dezelfde faciliteiten bieden. Camping Mediterraneo is er daar ook 1 van. Ook op deze camping ben ik al geweest en persoonlijk verkies ik deze laatste toch boven Pra delle Torri. Op deze camping wordt immers veel georganiseerd voor kinderen van de leeftijd van jouw kinderen. Het is misschien wel wat drukker, maar daarom niet minder gezellig. Een groot zwembad is daar eveneens aanwezig alsook een Jacuzzi. Het strand is ook veel groter en mooier. Indien je nog meer informatie wilt over deze camping, aarzel dan niet het te vragen.

Groetjes
SuperV **

hallo ik ben kelly en ben 15 jaar 11 juli ga ik op vakantie naar camping pra’delle torri k heb er veel zin in maar heb een vraag: ik wi lgraag weten of er wel nederlanders zijn van mij leeftijd? anders is het ook niet leuk :wink: en i kheb nog een vraag weet u toevallig of het animatie team ook bestaat uit nederlandse animatoren? ik hoop dat u mijn andtwoord kan geven alvast hartelijk bedankt groeten kelly

Hallo allemaal,

Wij gaan in juni met kleine kinderen <4 jaar. Ik vraag me af of we niet worden lekgestoken door muggen. Heeft iemand ervaring?

groetjes,
Frederique

Originally posted by marita@11-06-2003, 20:59:56
**Hallo vakantiegangers,

en willen met Eurosites naar camping Pra’delle Torri in Caorle aan de Adriatische kust.

Vraag: wie kan ons vertellen of je met een wit (schoon) t-shirt in het zwembad mag (ons jongste kind heeft last van een zonne-allergie) en of dat een badmuts verplicht is.
Vraag: Is het buiten de deur eten en drinken (b.v. in restaurant), duurder of goedkoper dan in nederland?
Groetjes Marita**

HOI, IK BEN LIEKE UIT TILBURG, EN HEB JE BERICHTJE GELEZEN.NU HIJ DATEERD VAN JUNI, VRAAG IK ME AF OF DE CAMPING JE BEVALLEN IS.IK ZOU OOK GRAAG NAAR DEZE CAMPING WILLEN, MAAR ZE WAARSCHUWEN ME VOOR DE OVERLAST VAN MUGGEN.WAT IS JULLIE ERVARING HIERIN?[ B) WIJ WILLEN MET 2 GEZINNEN GAAN]

Hoi,

Wij zijn vorig jaar met onze 3 kinderen (9,7 en 2) naar Pra Delle Torri geweest. Het enige dat ons daar ontzettend is tegengevallen zijn de muggen. Iedereen liep daar met grote bulten rond en krabbelde zich een ongeluk. Zo’n muggenplaag was daar nog nooit eerder voorgekomen, dus misschien is het dit jaar wel beter.

De camping is werkelijk waar fantastisch. Je mag met een t-schirt in het zwembad en een badmuts is niet verplicht. Er zit een hele uitgebreide supermarkt op het park waar de prijzen gelijk zijn aan de supermarkten in het dorp.

Verder hebben ze diverse restaurants waar je ook alles wat je daar kunt eten mee kan nemen naar je caravan of tent. Werkelijk fantastisch eten.

Ze hebben op de camping meerdere zwembaden, en die zijn voor de kinderen echt helemaal het einde. Er is een animatieteam die heel veel organiseerd (van het park uit) en voor de voetballers onder de kinderen werd er iedere ochtend een training gegeven van 10.00 - 11.30 uur.

Kortom een fantastische vakantie.

Wil je meer weten mail me dan even

youandi@xs4all.nl

Ik zoek ook een camping ergens aan de italiaanse kust, die leuk is voor jongeren. Het liefst niet al te ver van het vliegveld en met uitgaans mogelijkheden. Hoe zit dat met camping pra delle torri?
Kun je daar in de buurt uit (ook als je niet in het bezit bent van een auto)?

groetjes,
Merelie

Hallo!! :stuck_out_tongue:
Afgelopen zomer was ik op vakantie naar deze super prachtige leuke camping! het was voor het eerst op een camping en egt de leukste vakantie ooit!.. De camping is egt super gaaf voor elke leeftijd!
Het is net een klein dorp… Er is ook een disco en er zijn als het goed is 3 of 4 zwembaden er is een voetbalveld basketbal veld eene leuk strand en leuke medewerkers er word elke avond iets georganiseerd… Helaas gaan we er deze zomer niet heen :frowning: <_< omdat me ouders het helemaal gehad hadde met die muggen… dat was dan een min punt maar verder was het er super super vet! :stuck_out_tongue: Ik zelf had niet egt last van de muggen maja Ik bne niet diegene die beslist :o ghehehe wdit jaar gaan we naar camping bella italia bij het gardameer en die schijnt oo kheel leuk te zijn …

Ciao -xxx- kelly

Originally posted by marita@11-06-2003, 19:59:56
** Hallo vakantiegangers,

Groetjes Marita **

hallo ik ben zelf een antal jaren terug ook op pra’delle torri geweest.
er staat dat het verplicht is om met een badmuts te zwemmen,maar er is bijna niemand die een badmuts draagt.en er wordt ook niet op gecontroleerd.

Originally posted by merelie@04-02-2004, 17:50:37
** Ik zoek ook een camping ergens aan de italiaanse kust, die leuk is voor jongeren. Het liefst niet al te ver van het vliegveld en met uitgaans mogelijkheden. Hoe zit dat met camping pra delle torri?
Kun je daar in de buurt uit (ook als je niet in het bezit bent van een auto)?

groetjes,
Merelie **

vanaf vliegveld venezia is het ongeveer een half uur met de taxi naar pra’delle torri groetjes brendan

Hoi,

Wij zijn vorige jaar voor het eerst in Italie geweest (pra d’elle torri) en dit is ons heel erg goed bevallen. We gaan dit jaar weer.

Je hoeft er in het zwembad geen badmuts op en ik zag vorig jaar meerdere kinderen (vooral kleine) met een t-shirt aan in het zwembad.

De prijzen van het restaurant op de camping vond ik (in verhouding met Nederland) meevallen. Het voordeel op Pra d’elle Torri is ook dat alles wat je in het restaurant kunt eten, ook kunt afhalen en de kwaliteit van het eten is echt perfect.

De winkel die op de camping zit is ruim, schoon en heeft een groot assortiment. De prijzen in de camping winkel zijn niet hoger dan in een supermarkt in het dorp.

youandi

ps: wil iemand meer informatie dan kun je me ook mailen (youandi@xs4all.nl)

Hallo Allemaal

Wij willen volgend jaar in Juli naar camping pra delle torri gaan.
Het ziet er allemaal zo gaaf uit en mooi met dat zwembad en gelijk aan het strand dus eigenlijk helemaal perfect.Maar nu lees ik echt overall van iedereen dat er zoveel muggen zitten was dat alleen een muggenplaag in 2003 of zitten er altijd zoveel muggen

Groetjes Anouska

nee, de muggen vallen in dat gebied op zich mee. Ik zat één camping verder, Portofelice (ook een hartstikke leuke camping met zeer mooi paadje dat leidt naar de zee en vele mogelijkheden, ik geloof alleen iets minder massaal als pra’delle torri) en daar vielen de muggen mee. Ze hadden veel van die blauwe lampen hangen en ik heb één keer gezien dat ze met een grote machine citroenspul spuiten, je ruikt er niets van maar het helpt wel. Dus gewoon doen, hartstikke leuke omgeving. Caorle is zeker de moeite waard maar ook Eraclea-Mare is het bezoeken waard en Lido di Jesolo is voor de meeste ook eens leuk om geweest te zijn, En natuurlijk Venetie. Veel plezier alvast. Groetjes, Sanne

Even voor de duidelijkheid, het stikt daar echt van de muggen. Wij zijn er eind juli 2004 geweest en konden 's avonds niet de deur uit zonder minstens een stuk of 10 flinke muggenbulten op te lopen. 2 keer per week wordt het hele park met muggenverdelger gespoten, dan mag je je huis niet uit of buiten eten, en nog wordt je lekgeprikt! Erg jammer, want verder is het een geweldige camping, zeker voor kinderen, maar alleen al vanwege die muggen gaan wij er noooooit meer naartoe.

Hallo, ik heb afgelopen zomer 5 maanden op pra dele torri gewerkt. en het valt best mee met de muggen. Het heeft zo zijn periodes. De ene week heb je er helemaal geen last van en de andere dag zijn er wat meer dan normaal. Maar het zou mij er niet van weerhouden om naar deze camping op vakantie te gaan het iseen geweldige camping met zoveel leuke dingen om te doen. Voor jong en oud.
Maart 2005 vertrek ik weer die kant op.
Groetjes van kelly

Originally posted by kellylovesscott@06-12-2004, 20:45:00
** Hallo, ik heb afgelopen zomer 5 maanden op pra dele torri gewerkt. en het valt best mee met de muggen. Het heeft zo zijn periodes. De ene week heb je er helemaal geen last van en de andere dag zijn er wat meer dan normaal. Maar het zou mij er niet van weerhouden om naar deze camping op vakantie te gaan het iseen geweldige camping met zoveel leuke dingen om te doen. Voor jong en oud.
Maart 2005 vertrek ik weer die kant op.
Groetjes van kelly **

Hey Kelly!

Wij gaan dit jaar van 1 augustus tot 2 weken later naar Pra Delle Torri, misschien zie k je dan…

Gr Patrick

Al die onzin verhalen over die muggen ! zijn allemaal nie waar,;
het valt reuze mee
ik ben er vorig jaar ook geweest;
en ik had maar 2 muggenbulden ofzo.
Dit jaar ga ik er weer heen!
over 8 dagen alleweer.
Heb er echt heel veel zin in!
super leuke camping.
echt een aanrader
x

Hallo ik wil met mijn gezin misschien volgende jaar naar camping pra d elle torri!
Weet jij misschien of je bij je eigen tourcaravan nog een bijzettentje mag plaatsen?
Dat staat nergens vermeld en onze zoon van volgend jaar 16 jaar slaapt altijd in zijn eigen tentje verder hebben we nog een zoon van 4 die slaapt bij ons in de caravan.

Groetjes Monique:vak02:

:dag:Hallo Kelly, ik ben een jongen van 15 jaar en heb een broer van 14 jaar en nog een broer van 12 jaar, wij zijn wel van belgie maar spreken ook nederlands, wij komen aan 10 juli, als je wil kan je altijd eens e-mailen: [EMAIL=“custersnancy@hotmail.com”]custersnancy@hotmail.com , wij kijken er ook naar uit, misschien zien je wel eens; Heel veel groeten van Michael Stef en Ruben

:dag:Hallo, wij zijn een gezin met vier kinderen, 4 jongens, die heel graag een zwemshort dragen, mogen ze die dragen in het zwemdomein, want op veel campings zou dat al verboden zijn.
Indien er iemand nog info heeft of nuttige tips over deze camping mag je die altijd doormailen naar volgend email : [EMAIL=“custersnancy@hotmail.com”]custersnancy@hotmail.com We twijfelen nog als we over Oostenrijk of Zwitserland zouden reizen, we wonen in Belgisch limburg, vlak bij weert, ook daar hebben we graag reactie’s op.

Vriendelijke groeten ,

Nancy en Eric Verstraeten :zon02: