Vakantiepark Pra Delle Torri

Hallo,

Kan iemand ons misschien vertellen hoe de caravans op deze camping in Caorle zijn en of ze geschikt zijn voor 2 volwassenen en 3 kleine kinderen.

Groetjes,
De Noortjes :stuck_out_tongue:

hallo,
ik heet michel, en ik heb vorig jaar op deze camping gewerkt voor de organisatie selectcamp. het is een hele mooie camping vooral als je hele kleine kinderen hebt. de caravans verschillen heel erg per organisatie. als je bij selectcamp boekt zou ik als ik u was voor de nieuwste modellen gaan, omdat de oude ook heel oud eruit zien en best wat gebreken vertonen. ik weet niet of dit inmiddels is veranderd. een aanrader is wel met de auto te komen want ik de directe omgeving is er weinig te zien op caorle en venetie na. er rijden wel bussen maar wel pas echt in het hoofdseizoen. de camping zelf is heel groot en er is ook van alles te doen. de camping animatie voor de kinderen is echt geweldig zo komt er elke maandag een piratenschip door het dorp rijden met piraten. voor de tieners is de camping wat minder. er is wel een kleine disco op de camping alleen die stelt niet zo heel veel voor wel is er op ongeveer 20 km een plaats waar ontzettend veel te doen is voor de jeugd lido di jesolo heet het plaatsje. en er is daar ook vanalles te doen voor volwassenen. er waren vorig jaar indd veel muggen, maar ze doen er wel wat tegen ze spuiten 2 keer per week er tegen en dan heb je er ook daadwerkelijk minder last van. nou ik wil het hier even bij laten. als u nog vragen heeft stel ze gerust. groetjes michel

Hey Hallo…Ook ik heb afgelopen zomer op Pra delle Torri gewerkt net als Michel alleen dan voor de organisatie Eurocamp. Ciao Michel by the way.
Het is mogelijk om met zijn vijfen in een caravan te gaan. Ligt er wle aan hoe oud/groot de kids zijn. Bij alle eurocamp mobiles heb je 2 slaapkamers 1 uiteraard voor de ouders en 1 kamer met 3 bedden 2 los 1 stapelbed en er is een 2 persoonsbed onder de bank in de woonkamer. Ik zal me niet al te veel zorgen maar over de grootte van de mobile je leeft in principe buiten vooral op deze camping waar heel veel voor de kids te doen is. Ze zullen zich geen moment vervelen.Zwembad is heel de dag open ook tijdens siesta. De mobile is eigenlijk alleen maar om te slapen. Het eten doe je ook buiten. Maar anders moet je even een kijkje nemen op de site van Eurocamp. www.eurocamp.nl kan je alle mobiles die op pra delle torri staan bekijken. Als je nog vragen heb. Altijd vragen. ik heb aardig wat kennis opgedaan de 5 maanden dat ik er ben geweest. Waarschijnlijk volgend jaar weer. Dus misschien tot ziens op Pra delle Torri.
Groetjes van Kelly !

Hey!

Ik ben Patrick (16jr) en we gaan dit jaar naar Pra Delle Torri. Ik wilde even weten of het echt zo’n probleem is om uit te gaan en of er ook genoeg mensen zijn van mijn leeftijd. Ik vroeg me ook af hoever het is naar een plek waar je zeilboten kunt huren.
Als je al eens daar bent geweest of nog moet gaan en msn hebt, dan mag je me toevoegen: msn@patriek.com

Groetjes,
Patrick

ciao patrick,

ik heb vorig jaar op pra gewerkt. Stappen is niet echt een succes daar. Waarschijnlijk gaat er op donderdag wel weer een discobus naar Jesolo maar voor de rest moet je het echt op de camping zoeken. Zeker in het hoog seizoen zul er genoeg leeftijdsgenoten tegen komen dus dat moet niet zo’n probleem zijn. Zeilen kun je op 100m vanaf de camping.
veel plezier!

Ok, bedankt!