Wie gaat er mee?

Hey,

Heb jij ook zin om nu te vertrekken richting India!? Heb het ineens in mijn hoofd gekregen om één dezer dagen naar India (Delhi) te vertrekken. Dit mede omdat de tickets naar India op dit moment ongeveer de enige betaalbare zijn. Ben van plan om ongeveer 4 weken te gaan en vooral rond te trekken. Lijkt me een super uitdaging om Nepal in te trekken, maar moet ff kijken wat de mogelijkheden zijn… (misschien kan iemand me hierbij helpen?)

Heb jij nog leuke ideeën voor me dan hoor ik dat graag!

Greetz,
Evert

Hey hoi,

Eén dag verder en ik zie het al helemaal zitten… Morgen ff contacten met de ambassade, over visum en overige info, daarna boek ik mijn vlucht (Di 1/8). Toch naar Mumbai, goedkoper ticket en omdat de tocht met de trein naar het noorden (Delhi) me super lijkt! Onderweg natuurlijk fantastische dingen zien en doen, waarna ik de Ganges wil zien en bevaren. Als er nog tijd genoeg is wil ik richting Calcutta, waarna mijn reis met een super lange treinreis (ruim 30 uur, zover ik de indiase timetables snap) zal eindigen in Mumbai.

Maak dus een driehoek (midden-west/ noord/ midden-oost). Zijn er dingen die ik echt gezien moét hebben dan hoor ik dat graag! Heb de site van Loes al bekeken (thnx Loes), ben trouwens erg nieuwsgierig hoe je dat hebt gedaan met de gevangenis…
Ik reis hoogst waarschijnlijk alleen, dus als er mensen ergens op de route zijn, lijkt het me leuk om een stukje mee te reizen!

Greetz :wave:

Haha,
Reis geboekt! Di 1/8 tm Do 31/8 KLM €650 eurie all in… Best te doen toch, zo op het laatste nippertje.
Greetz