wij zijn 2 leuke spontane studerende meiden van 23 en 22 en wij zoeken nog paar leuke mensen om mee op wintersport te gaan. We vinden het leuker om met meerdere mensen te gaan maar de meeste van onze vrienden gaan niet op wintersport dit jaar. We kunnen goed skien en nog niet zo goed snowboarden maar dat zijn we van plan te leren dit jaar (wie helpt ons?)! Ons idee van wintersport is vroeg op de piste en meestal ook de hele dag. Na het skien, apres-skien maar niet zozeer elke avond/nacht uitgaan. Brak op de piste is ook niks…Vooral veel lol en gezelligheid! We willen het liefst eind februari gaan maar dat valt te bespreken natuurlijk.
ik ben lore, 21, en ik studeer sportmanagement te Brussel. Ik zoek ook naar een wintersportvakantie. Ik snowboard al enkele jaren, en kan jullie wel een aantal tips geven. Ik ben wel afkomstig van België. Als jullie nog iemand zoeken, zie ik dat zeker en vast zitten…
ik weet niet of jullie nog steeds plannen hebben?
ik ben iig nog steeds opzoek naar mensen om samen op wintersport te gaan. ben een aantal keren wezen skien en vorig jaar voor het eerst wezen boarden. was erg leuk en wil daarom dit jaar weer! alleen vrienden hebben geen zin of geen geld…
periode maakt me niet uit, alleen wel liefst buiten het hoofdseizoen, scheelt een hoop geld en drukte.
Nou de groep bestaat uit 34 mensen als de bus vol is we missen nog een man of 3 vandaar deze oproep. Het is een gemeleerd gezelschap jong en wat ouder vanaf 20 tot 50 jaar. Stellen en singels. Over het algemeen skieers maar als je wilt boarden is dat ook mogelijk. Alleen de beginnende skiers hebben les de rest splits zich in groepjes van ervaren tot flink ervaren skieers. Het is een hele gezellige groep en nieuwkomers worden snel geaccepteerd.