Wie gaat er mee naar het Noorden van Zuid afrika en madagascar jan 2017

Hallo Allemaal,
Ik ben op zoek naar een reisgenoot! Ik ben zelf 30, en zoek iemand ook van die leeftijd.
Ik wil vanaf de eerste week januari 2017 twee weken naar het Noorden van Zuid-Afrika. Johannesburg tot Durban. Vervolgens wil ik nog een week relaxen op het strand in Madagaskar. Vertrek rond 2-3 januari.
Wie zit dit ook zitten en gaat met mij mee?:slight_smile:
Let me know!
groetjes Elise

omdat het hoogseizoen tot 8 januari loopt zou ik later nast ZA gaan. en je kan ook goed relaxen op het strand in ZA. is veel goedkoper. suc6

Wat zonde dat je alleen naar Madagaskar wilt voor t strand. T land heeft zoveel te bieden en is voor mij nog steeds t mooiste land op de wereld. Daarnaast is een ticket vanuit Zuid Afrika ook niet echt goedkoop. Ik zou dan in Zuid Afrika en strand opzoeken, of met Egypt Air vliegen en in Egypte nog een strand opzoeken als t wat kouder is geworden in Zuid Afrika tegen die tijd.

Sent from my Nexus 5X using Wereldwijzer mobile app

Ik weet hoe mooi zuid Afrika Is… Ben er namelijk al heel vaak geweest!
Heb een hoop mooie stranden gezien.
Ik vind een combi ticket vanaf Johannesburg of durban juist zeer meevallen kwa prijs. Madagascar ligt maar op 2.30 uur afstand. En schijnt ook een van de mooiste eilanden ter wereld te zijn. Vanuit Nl ga je hier niet snel naar toe. Voor mij dus juist een kans om beide eens te zien :grinning:.

Las het verkeerd… Je doelt op Madagascar… Nou ga daar zeker niet alleen op het strand liggen… Valt genoeg te bekijken… Maar weet hoe intensief de reis Is in Zuid-Afrika en wil in Madagascar iets meer rust nemen.

het is daar moeilijk te reizen