Wie gaat er mee naar een ranche in Perth

hoi,
zoals de titel van mijn bericht al zegt ben ik op zoek naar een gezellig reisgenootje die mee wilt naar Australie.
ik wil beginnen in Leconfield. daar is de jackaroo en jillaroo school. vanaf daar wil ik rondreizen en uiteindelijk uitkomen in Cairns. Vanaf Cairns weer terug naar Sydney en Melbourne.
ik ben van plan om minimaal een half jaar rond te reizen.
mijn voorkeur gaat naar verschillende ranches in Australie.
ik ben 22 jaar en zoek iemand van rond deze leeftijd
lijkt het je wat laat het me dan weten!

groetjes suzanne

Hey Suzanne

Heb je al iemand gevonden

Groetjes Jan

Hey Suzanne heb je al iemand gevonden voor je reis na perth

groetjes jan

hoi,
nee ik heb nog niemand gevonden.
denk toch dat ik ga beginnen in leconfield, daar is ook een jackaroo en jillaroo cursus
groetjes

dat ga ik ook doen heb het gisteren toevallig gezien

leuk!
wanneerben je van plan te gaan?

weet ik nog niet ik informeer eerst is een beetje en jij

ik ben plan om in juni te gaan

hoihoi,
mij lijkt het ook super om naar australie te gaan, en ik wil dan ook zeker naar leconfield…
en misschien daarna werken op ranches en natuurlijk rondreizen om zoveel mogelijk van het land te zien, ik ga alleen liever niet in mn eentje
hebben jullie al verdere plannen? of al een reisgenoot gevonden?
nog even wat over mezelf…
k ben robin, meisje van 19 jaar en ik hou wel van een beetje avontuur, verder ben ik gek op dieren en lekker buiten actief bezig zijn (vandaar dat ik sowieso naar leconfield wil)
groetjes robin ([EMAIL=“robinstaal@msn.com”]robinstaal@msn.com)

Hoi,

Ik ben Debrah en ben 20 jaar.

Wat jullie willen, zou ik ook graag doen. Voor ong. een half jaartje. Cursus in Leconfield doen, tijdje op een ranch werken, en verder beetje reizen natuurlijk:)
Nu moet ik de komende weken beslissen of ik een andere opleiding ga doen, of werken en daarbij cursussen en natuurlijk dan naar Australië.

Maar het plan is er wel. Lijkt me heel leuk om in contact te komen met mensen die dit ook van plan zijn. Ik zou het liefst met z’n 2en willen namelijk.

Email: [EMAIL=“Debrah89@hotmail.com”]Debrah89@hotmail.com

heb eens op die site gekeken maar dat is zeker wel iets wat ik ook wil doen!!
denk dat het zelfs wel een van de eerste dingen is die ik ga doen!
is ook niet al te duur. en ze kunnen je nog aan werk helpen ook.

Over Leconfield gesproken… zijn er mensen die ook de 11 daagse cursus gaan doen die op 18 januari 2010 begint?

groetjes,

Rogier

over welke site praten we nu?

Hee Rogier!
Ga jij de curses nog doen in januari? Ik zit er zelf namelijk ook over na te denken!
Ik vlieg 15 januari van Bali naar Perth en blijf dan een half jaar in Australie.
Groetjes evelien

Hee!

Nee die ga ik niet meer doen, ik kan namelijk hetzelfde veel beter leren op een andere ranch waar ik twee maanden ga werken en geheel gratis (ik werk alleen tegen kost en inwoning dus). En dat Leconfield schijnt zo vet te zijn als t lijkt volgens veel ranch/farmhouders (de eigenaar van de farm waar ik ga werken had het me dan ook ten zeerste afgeraden)

Wel jammer, de deposit had ik namelijk al betaald xD. Van dat geld had ik flink veel biertjes kunnen kopen xD.

Als je nog naar een farm of iets dergelijks zoekt om te werken (bijv. WWOOF oid), dit is de site van de farm waar ik ga werken: www.yaramba.com.au

Groetjes Rogier

Hi Rogier,

Die site die je noemt werkt niet… ik zou graag horen waar je gaat werken want ben erg benieuwd naar wat zij aanbieden.

Groetjes Iris

Oh sorry klopt, dit is de goede link: http://www.yarramba.com.au/

groetjes!