Reisgenote (30-40) Australië eind september '09

Hoi hoi…

Wieowie wil net als ik een aantal maanden Australië verkennen vanaf eind september dit jaar!!! Ik ga binnen nu en 2 weken een vlucht boeken en het visum regelen. Waarschijnlijk in 1e instantie naar Sydney en van daaruit kijk ik verder… Ook de cowgirlopleiding boven Sydney lijkt me supergaaf!!

Lijkt me super om dit met iemand te kunnen delen of in ieder geval samen te starten of stukjes samen te kunnen reizen…

Je kunt mij bereiken via mijn email: [EMAIL=“ycjmks@yahoo.com”]ycjmks@yahoo.com. Ik zal dan snel mn nummer met je uitwisselen zodat we afspraken kunnen maken.

Hoor graag van je !!
Groetjes
Yvonne

Hola…

Inmiddels nog niet geboekt en wordt het ietsje later, maar laat nog van je horen, samen is leuker dan alleen !!

grtzz Yvon

Hoi sproet,

Ik ga eind september ook (weer) naar Australie. Ben er afgelopen 8 maanden ook geweest, maar nu ff thuis. Ik vlieg wel naar Perth, dus dat is een stukje de andere kant op :wink:
Als je Leconfield bedoeld met de cowboycursus dat is super geweldig. Heb dit zelf een aantal jaren geleden gedaan en nu werkt een vriend van mij daar al anderhalf jaar (op de 5daagse cursus en zijn naam is Rob). Echt een aanrader.

Mocht je besluiten om snel naar het westen te komen, laat maar weten.
Veel plezier, groetjes Tamara