Reisgenoten Voor Australie

Hallo iedereen :stuck_out_tongue: ,

Ik ben bijna afgestudeerd en ben van plan na studie aantal maanden te gaan werken in Australie vanaf september 2003 en later. Is er nog iemand geinteresseerd om met me mee te reizen/werken? Ik heb al een idee over het hoe en waar, maar als iemand zelf een leuk suggestie heb, reageer dan!

Groetjes
Chey (22)
email: phantagora@lycos.nl

:australia:AUSTRALIA:AUSTRALIA:AUSTRALIA:AUSTRALIA:AUSTRALIA:AUSTRALIA

Hallo Iedereen…
Ik, Noraly ben van plan volgend jaar oktober (2010 dus) naar Australie te vertrekken voor zes maanden. Ik doe nu de opleiding tot verzorgende IG en mijn contract loopt in oktober volgend jaar af. Mij gaat het vooral om het land Australie, naar Nieuw Zeeland hoeft van mij niet. Nou ja, als je toch in dat gebied bent is het misschien ook wel leuk meegenomen! het maakt mij niet uit hoe ik rondreis maar mij lijkt het het allerleukste om daar een autootje (of camper) te kopen en daar mee rond te touren. In een half jaar heb je nog de helft maar gezien zeggen velen maar toch, dat vind ik lang genoeg anders kun je daar net zo goed blijven wonen he. Maar sufen lijkt mij eigenlijk maar niks. Er zijn daar wel haaien he!!! haha dan kan ik natuurlijk wel een andere bezigheid zoeken. Maar lijkt het je wat om met mij op doorreis te gaan dan kun je me altijd mailen naar <verwijderd>

of via hyves… www.noralyly.hyves.nl

groetjes Noraly:wereld: