Reis naar Australie in november

Hallo :teeth:,

Ik ben 21 jaar en werk fulltime in de horeca en wil heel graag iets van de wereld zien.

Ongeveer in november wil ik rondreizen in Australie. Daar zou ik dan ook op een ranch willen werken met paarden.
Ik ben op zoek naar iemand die ook voor een paar weken op een ranch wilt werken om te zien hoe het is in het westernleven. Meestal zijn de overnachtingen daar gratis. Je moet dan wel mee werken op de ranch. Daarna wil ik heel Australie zien en eventueel meer landen.

Als het je leuk lijkt hoor ik het graag!!

groetjes Suzanne:zon02:

hee ik ben gertjan 22 jaar kom uit nijmegen en ga ook naar australie en thailand ik heb zelf twee horeca zaken die alleen in de zom,er draaien strantenten ik ga ook alleen daarheen wie weet kunne we samen gaan voeg me anders effe toe op msn [EMAIL=“gj_loves_you@hotmail.com”]gj_loves_you@hotmail.com en ik hoor het wel

Hoi Suzanna,

Ik zag dat je het over een ranch had in je bericht…Dat is precies wat ik ook wil! Ik ben niet echt iemand die graag veel alleen is, hou namelijk wel van wat gezelligheid!
Ik heb nog geen concrete plannen, ik dacht eraan om naar Canada of Australie te gaan en daar te werken voor een aantal weken of maanden. Als je nog iemand zoekt om mee te gaan, dan mag je me mailen: [EMAIL=“velden_linda@hotmail.com”]velden_linda@hotmail.com.

Groetjes!
Linda