Wie gaat er mee naar Curacao, eind 2008?

Hallo allemaal!

Mijn naam is Renske en ben 20 jaar. Ik wil eind (oktober, november) 2008 (ja dat duurt nog even, ik weet het, maar beter vroeg iemand vinden als dat ik nooit een reismaatje vind :)) naar Curacao vertrekken, om daar voor langere tijd (half jaar tot een jaar) te gaan werken en van het eiland te genieten! Dit is al hele lange tijd een droom van me, alleen ken ik niemand die mee wil, en dat zou ik toch wel heel erg gezellig vinden!
Daarom plaats ik dit oproepje: is het ook jouw grote droom om voor langere tijd naar Curacao te gaan, en wil je dezelfde periode gaan? En lijkt het je leuk om samen erheen te reizen en een huisje/appartementje te huren, autootje, etc? En ben je een vrouw en tussen de 20 en 25 jaar?
Laat dan wat van je horen!!

Mijn e-mail is: [EMAIL=“rennootje@hotmail.com”]rennootje@hotmail.com

Groetjes Renske :zon02:

Hej Renske,

Ik zit er ook over te denken om eind 2008, rond november, december naar Curacao te gaan. Ik weet alleen nog niet wat ik precies wil. Een paar maanden au-pairen of in de horeca werken. Ik heb geen idee wat de mogelijkheden zijn. Het is idd vroeg om er nu al over te beginnen, maar ik loop ook al btje te plannen. Wil daarvoor namelijk nog 3 maanden vrijwilligerswerk doen in Afrika oid. Heb jij al enig idee wat je in Curacao wil gaan doen?

Groetjes Angelique :zon02:

Ik wil daar in een apotheek gaan werken, voor ongeveer 4 dagen per week. Ik hoop namelijk in juni klaar te zijn met mijn opleiding apothekersassistente. Daarna wil ik een paar maandjes gaan werken om wat geld te verdienen om vervolgens dus eind 2008 naar Curacao te vertrekken… Hoe lang ik daar blijf hangt er natuurlijk ook vanaf hoe ik het daar vind enzo… Maar het lijkt me in ieder geval veel leuker om met iemand samen te gaan, alleen is ook maar zo alleen! Leuk dat jij ook plannen hebt om rond die tijd naar Curacao te gaan!
Ik weet niet of je de site al kent, maar www.travelactive.nl is een leuke site voor vrijwilligerswerk in Afrika!

Groetjes Renske :dag:

Hi nieuwe Curacao-gangers. Mochten jullie tzt woonruimte zoeken, kun je ons ten alle tijde geheel vrijblijvend mailen,. We hebben dan zelf 9 apt. en kunnen ook beschikken over nog een aantal van collega-verhuurders. Kijk voor foto’s even op Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online.. Behalve foto’s staan hier ook wat handige infolinks op mbt Curacao. Veel voorpret en suc6 met al je voorbereidingen!!!
Ook voor andere algemene vragen…shoot ze anytime!

groetjes Anneke Maduro
Roxsha Appartementen Curacao

Heel interessant!! Ik houd jullie even op de hoogte van mijn plannen :slywink:. Heb namelijk nog wel steeds het plan om terug te gaan naar Curacao…
Heb er in 2005 namelijk ook al 3 maanden gewoond en stage gelopen…
Dus alle hotspots op het eiland weet ik wel te vinden haha :tongue:. Het is daar zoooo relaxt en zoooooo geweldig…

Groetjes,

Rianne