Wie gaat er mee mrt/apr 2012 reizen door Zuid Amerika?

Dag reizigers,

Mijn plan staat nu vast, vanaf maart of april 2012 vertrek ik naar Zuid- Amerika en wil ik zoveel mogelijk zien. Ik zou het erg leuk vinden om in ieder geval te vertrekken en te plannen met iemand of meerderen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Zin in! Laat wat horen!

Groetjes,

Merel

Hoi Merel,

Ik wil ook in april die kan op gaan en heb nu de volgende route in gedachte:

http://www.sanderlenders.com/blog/category/zuidamerika/

Ik weet het, het is wat veel voor één vakantie, maar als idee lijkt het me geweldig. Ik ga me de komende tijd verdiepen in de veschillende landen etc., maar het lijkt me wel leuk om met één of meerdere mensen te plannen en samen te reizen, dus als je zin hebt…

Ik ben 26 jaar, woon in Eindhoven en ben bijna klaar met studeren, dus wel toe aan een reisje voordat mijn jaren van werk beginnen. :wink:

Groetjes

Hoi hier gerard waar zou willen beginnen in zuid ameika,en voor hoe lang ga je. gr gerard

sorry mijn mail is [EMAIL=“martin@indiashop.be”][mailadressen kunnen uitgewisseld worden door een privé-bericht] [EMAIL=“g.bosters@hotmail.com”]

Hallo Merel,

Wij, twee meiden van 23, gaan in maart en april reizen door Zuid-Amerika. De bedoeling is om te beginnen en Buenos Aires en te eindigen in Lima (door chili, Argentinie en Bolivia). De route staat verder nog niet vast. Misschien leuk om ideeen uit te wisselen of een stukje samen te doen.
Groetjes NIenke

ik vertrek 13 feb richting quito en ga naar het zuiden richting La Paz waar ik 17 april weer vertrek, wie weet komen we elkaar tegen, alvast een goeie reis

Hey Merel,

Wanneer wil je precies gaan en voor hoe lang?
En wat wil je daar doen?

Lijkt me leuk!

Hee Sander,

Jou route is precies de route die ik ook wil gaan doen vanaf mei. Alleen Patagonie zal ik denk ik overslaan want ik heb begrepen dat dat erg moeilijk te bereizen is in die tijd.
Ik zoek ook nog reisgenootjes en misschien leuk om wat ideeën uit te wisselen en kijken of het overeen komt. Zo wil ik bijv graag een cursus spaans doen in het begin van mn reis voor 1 of 2 wkn en wil ik denk ik weer terug naar Nl eind Aug… Maar ik sta open voor alle ideeën :slight_smile:
Ik ben (bijna) 24 jr, reis nu momenteel al 1.5jr (door Australie, NZ, Azie en Zuid-Amerika zal dan mn laatste bestemming worden van deze enorme reis, helaas helaas) en zit momenteel in Australie om geld te verdienen voor Z-A. (zal daarom niet regelmatig mn mail checken, maar probeer minimaal 1x per week online te komen).
Verder heb ik ook al een half jaartje door Afrika gereisd 3jr geleden.
Het zou leuk zijn iets van je te horen.

Groetjes Vera

hoi Vera (en alle anderen),

ik ga april, mei en juni ook naar zuid amerika. ik begin in vuurland, patagonie en dan verder omhoog. Gelijkend aan een deel van Sander’s route, alleen ga ik mogelijk van Salta niet door naar Bolivia maar via de Chileense kust en evt een vlucht naar Lima. Maar goed er ligt niks vast.
Wat wil je gaan doen? wat vind je leuk? De Andes leent zich voor nl voor ruige en minder ruige activiteiten :wink:

groetjes,

Noortje

ps: ben 26.

Hoi allemaal,

Ik ben Tamara 24 jr oud en ik wil in maart graag voor een
aantal maanden door Zuid-Amerika reizen. Ik wil
eerst ook een paar weke n Spaans leren want ik kan
echt 0,0% Spaans. Jouw route ziet er wel erg goed uit Sander.
Hoe lang zijn jullie van plan te gaan reizen en weten jullie al
een exacte datum?
Ik hoor graag van jullie!

Groetjes Tamara

Hallo Reizigers,

Zijn er ook mensen die van Rio de Janeiro naar Lima (Rondreis Brazilië, Bolivia & Peru) willen reizen? De route staat enigszins vast maar kan nog gewijzigd worden. De vertrekdatum staat nog open.

Groetjes Paul

Mijn mail g.boosters@hotmail.com

Hi Noortje, Merel, Sander, Vera (en rest…:slight_smile:

Ik las jullie berichtjes. Zelf ben ik van plan om in April richting Argentinie te vliegen, eigenlijk wil ik in Buenos Aires beginnen, met een weekje Spaanse les. Heb al wat basis, maar leek me wel handig. Ik wil zo veel dingen zien en ook het meest Zuidelijke puntje, dus misschien moet ik daar vanuit BA eerst naar toe voordat het te koud wordt… :slight_smile:
Als je het leuk vind contact te hebben over je reis, let me know. Gezellige reispartner lijkt me wel leuk. Ik ben 27 en woon in Den Bosch.

Saludos Marloes