Wie gaat er mee met mij de wereld verkennen in 2011?

Lieve iedereen,

Vanaf begin 2011 hoop ik de wereld te veroveren met mijn 21 lentes jong en mijn rugzakje. Ik hoop de mooiste plekken op de wereld te ontdekken en ik denk er de laatste tijd steeds meer aan om dit met een reismaatje te gaan doen.

Dit om meerdere redenen: ik heb behalve een weekendje Antwerpen nog nooit eerder alleen naar het Buitenland gereisd. Ik weet dat je tijdens het backpacken snel veel mensen ontmoet, maar het lijkt me toch erg gezellig om dit met iemand te delen.

Mijn voorkeur gaat uit naar een mannelijk reismaatje. (Zo tussen de 18 en de… wat zullen we zeggen 35 jaar?) Dit lijkt me namelijk een goede mix, aangezien je in bepaalde landen als vrouw meer voor elkaar krijgt en in andere landen weer meer als man! (Ik kan hier natuurlijk hélemaal naast zitten, maar zo had ik het beredeneerd…)

Mocht je je een beetje kunnen vinden in dit verhaal en lijkt het je leuk? Mail me dan: [EMAIL=“lisettesammy@hotmail.com”]lisettesammy@hotmail.com
Mocht je je als vrouw gepasseerd voelen en toch denken dat jij en ik als reismaatjes een perfect team zijn, dan mag je me uiteraard ook mailen en misschien zelfs een beetje overhalen :smiley:

Groetjes,

Lisette

Hey Lisette, dat word een hele onderneming. LEUK LEUK. Zelf ben ik bezig met de voorbereidingen voor een wereldreis op mijn motor. Wil dus echt back to basic gaan. Heb ook al een jaartje australie gedaan met mijn backpack. Nu is er een andere droom namelijk op de motor rond. Mijn plannen zijn om alle continenten te bezoeken, hoewel antartica mij wel erg koud lijkt. Zeker na deze koude dagen in NL haha. De start van mijn reis zal ergen rond 2010 en 2011 liggen aangezien het heel veel voorbereidingen vergt. Ik ben overgens 33 en dus nog binnen jouw grenzen:-).

Lijkt het je leuk om eens van gedachten te wisselen? Ik hoor graag van je.
GR, Richard

Hoi Lisette

Lijkt me een enorm leuk plan… Ik wil ook vertrekken in 2011… in juni beëindig ik mijn avondles Graduaat Bouw. Dan MOET ik een wereldreis maken !
Wanneer zou jij graag vertrekken?

groetjes

Benoit

Hey hoi,

Leuk dat je reageert op mijn oproepje. Ik zou graag rond januari 2011 vertrekken. Ik ben nu met het laatste jaar van mijn BACHELOR bezig. In juni heb ik mijn laatste tentamens. Na deze tentamens stop ik dus tijdelijk met mijn studie. Vanaf dan heb ik hopelijk een paar fijne baantjes/baan te pakken waar ik veel kan werken. Ik wil dan werken tot december. Ik hoop dan genoeg geld te hebben gespaard om te kunnen reizen.

Je hoort het al, nog veel “waarschijnlijk” en “hopelijk” in dit berichtje. Ik heb de gehele maand januari tentamens en ik heb mezelf beloofd pas te beginnen met daadwerkelijk van alles uit te zoeken na deze tentamens. Zelfbehoud :slight_smile:

Het lijkt me leuk om in contact te blijven. Misschien dat onze plannen enige overeenkomsten hebben?

Groetjes,

Lisette

Hey Lisette,

Heel veel succes de komende tijd met je examens. Lijkt me leuk om in contact te blijven. Je weet maar nooit of onze plannen ergens samen komen.

Nogmaals succes met de examens

Richard

Hallo allemaal!
Ik woon momenteel al 10 maanden in Engeland, ben daar als au pair aan het werk. Mijn droom is de wereld rond te gaan en zoveel mogelijk landen te bekijken. Tsja waarom ga je dan in godsnaam eerst een jaar naar engeland, heel simpel eigenlijk…mijn engels verbeteren, kijken of ik geen heimwee heb… dat was totaal niet aan de orde.
Momenteel ben ik plannen aan het maken voor meer reizen… net zoals lisette droom ik erover om te gaan backpacken… ook ik ben op zoek naar een “maatje”. Ik denk inderdaad ook dat het beter is om met een man te gaan… Echte plannen heb ik niet, maar het is altijd leuk om alvast wat ideeën uit te wisselen.
Ik ben van plan om eind april terug te komen in Nederland en dan voor 3 maandjes in het buitenland te gaan werken.
Momenteel heb ik contact met een camping uit Zweden en één in Afrika.
De echte “wereldreis/backpack” reis vindt hopelijk plaats in 2011!
het lijk me leuk om samen wat ideeën uit te wisselen…
groetjes

Hoi hoi Annemarije24,

Tof te horen dat er nog meer mensjes zijn met zo’n ideetjes…
Mijn planning :
tot eind juni 2011 afwerken avondopleiding graduaat bouw-houtconstructies te Gent en blijven werken natuurlijk :stuck_out_tongue:
tot eind juni 2011 mijn huisje verhuurklaar zetten ( nog heel wat werk )
graag zou ik met de winter 2011 - 2012 een wereldreis maken…

mss zomer 2010 een kort tripje maken ?

mooie en slimme stap trouwens eerst naar engeland te verhuizen om uw engels wat bij te schaven… Ik wil drigend spaans leren !! :zon02:

groetjes

Benoit 24j Oostnieuwkerke ( Belgie )

Hey

Ik heb eigenlijk nog een beetje te veel onzekerheidjes in mijn plan, maar ik wilde in principe ook begin 2011 het hazenpad kiezen voor een wereldreis (met een worldticket denk ik). Ik ben ook nog in zoiets als een studie verwikkeld, maargoed daar is mee te onderhandelen:) Ook is er nog een kansje dat ik met mijn vriendin ga, maar dat lijkt niet echt overeen te komen qua planning…

Ik ben 21 jaar (dan 22) en wil ook graag samen met iemand reizen, dus jullie oproepen spreken me zeker aan. Binnenkort weet ik waarschijnlijk meer over de definitieve plannen, contact houden kan sowieso!

groetjes
Thijs