ik ben farisia en ik ben 19 jaar. ik wil graag een reis (lange reis) gaan maken, maar zou dat graag samen met iemand doen omdat niet ieder deel van de wereld even veilig is…
een precieze planning van mijn reis (in hoeverre je het kan plannen dan) heb ik nog niet, en een vertrek datum ook nog niet. mijn vertrek zal nog wel even op zich laten wachten omdat ik eerst ook een aardig centje wil sparen zodat ik wel een back-up heb…
als jij ook iemand zoekt om mee samen te reizen, dan zou ik heel graag jou visie van je reis willen horen… misschien kunnen we wel gezellig samen reizen…
Ik ga met mijn vriend ronreizen volgend jaar, september 2010 voor 4 maanden. We hebben altijd plek voor 1 a 2 mensen meer, email me anders even als je intresse heb!
Hoelang ben je van plan te doen over de reis ( 1 - 2 jaar ) ?
Welke landen wil je graag bezoeken ?.
wil zelf ook al tijden graag een (wereld) reis maken langs toch de schitterende dingen die
de wereld te bieden heeft , mijn voorkeuren zelf gaan uit naar australie , nieuw - zeeland , indonesie , maar je weet nooit waar je uit kunt komen natuurlijk.
even wat over mijzelf :
ben een jongen van 24 , gezellig altijd in voor een feestje.
leuk dat je reageert!!
ik ga eerst nog werken voordat ik dan ook daadwerkelijk ga… dus als je zo snel mogelijk wil vertrekken moet ik je teleurstellen
maar in mijn reis wil ik erg graag naar frankrijk, lapland, afrika, dan richting china, australie… deze landen/gebieden wil ik sowieso bezoeken maar je weet nooit wat er op het pad komt…
verder wil ik in de reis veel back to basic zeg maar… dus veel natuur (ook stad hoor:P don’t worry)
ik heb het idee om een reis te maken van ongeveer 2 jaar kan natuurlijk alle kanten op…
nee ik wil zelf ook niet direct weg omdat ik verder zelf nog helemaal niks heb gepland dit omdat ik eerst een reismaatje wil vinden en dan plannen gaan uitwerken.
en zal ook nog wat centjes moeten verdienen (neem aan dat je daat ook wel wil/moet werken)
je keuze van landen spreekt mij aan frankrijk ben ik al geweest maar is zo groot dat ik nog niet alles heb gezien.
de overige landen zijn zeker een must om een keer in je leven gezien te hebben.
zelf ben ik ook meer van de natuur stadleven vind ik zelf niet zo geweldig , komt misschien ook wel omdat ik zelf in een klein dorpje woon met veel rust om me heen.
Ik ben 19 jaar en ben volgend jaar klaar met mijn studie. Daarna wil ik er graag een jaar
tussenuit. Wat ik precies wil gaan doen weet ik niet, maar een wereldreis maken is al heel lang een droom van me. Qua gezondheid zal dit misschien passen en meten worden, maar ik hoop zeker dat dat gaat lukken. Ik las dat je ook graag naar Afrika wilt, daar wil ik ook graag heen. Maar Amerika lijkt mij ook geweldig.
Hej, DIt bericht is van heel lang geleden… Ik ben inmiddels al terug van mijn reis… Ben we aan het kijken om opnieuw op pad te gaan vanaf januari 2013…
Hoop dat je gauw iemand vind…!