hej hej allemaal
ik ben van plan om in maart 2011 te vertrekken op een wereldreis… helemaal rond de wereld ![]()
ik zou het graag samen met iemand doen… dus als jij je een beetje kan vinden in het volgende verhaal… let me know!!
even voorstellen: ik ben farisia en ben 20 jaar…
ik zou graag bij ieder continent langsgaan… ook antartica, en van het ene land naar het andere land wil ik graag echt reizen over de weg… een soort doorreis door sommige landen en een aantal landen heb ik uitgezocht die ik verder wil bezoeken… daar zal ik dan iets langer zijn,
op plekken waar kan zou ik wel willen werken onderweg… ik krijg het waarschijnlijk niet voor mekaar om alles bij elkaar te sparen wat ik nodig heb… verder wordt het een heel low budget reis… couchsurfing en kamperen komen waarschijnlijk wel voor…
heb nog een wenslijstje met ‘dingen die ik gedaan wil hebben’ en die wil ik graag dan ook doorwerken… verder heb ik niet echt een planning van hoe lang ik weg wil zijn… heb ook nog geen opleiding keuze waar ik voor terug moet zijn… maar ik denk rond het jaar anderhalf jaar weg te zijn…
verder hoop ik gewoon heel veel lol te hebben op de reis en vooral te kunnen genieten en gewoon lekker weg zijn van hier… (niet dat het hier zo bar en boos slecht is hoor…)
nou hoop van je te horen!!
groetjes farisia