Wie Gaat Er Mee Deze Zomer

Je kent het probleem vast wel :wink: , genoeg leuke vriendinnen maar ze hebben allemaal een vriendje, waarmee ze dus ook op vakantie gaan.
En je begrijpt het al, ik ben single!!!

Wil deze zomer toch nog even de zon opzoeken, dus ben je een leuke spontane meid tussen de 20 en 28 jaar stuur me dan snel een **mailtje **en wie weet zitten we binnekort in het vliegtuig op weg naar een zonnige bestemming
c_valkema@hotmail.com

Extra info: Ik wil in de periode juni-juli-aug, waarheen maakt niet zo heel veel uit als het maar lekker weer is, budget?!? 300-450 euro.

Hai Claudia,

Misschien ben ik wel de meid waar jij naar op zoek bent.

Mijn naam is Petra, 26 jaar en woonachtig in Ede. Ik zit met hetzelfde probleem, genoeg leuke vrienden om mee heen, maar ik ben de enige single. Vorige jaar heb ik al een keer de stap gemaakt om alleen met de organisatie Djoser op reis te gaan naar Egypte (actieve rondreis). Leuk, maar alleen is ook maar alleen. Het liefst kies ik nu voor een Grieks of Spaans eiland waar je lekker kunt relaxen, gezellig uit eten, naar een café of disco. Daarnaast vind ik het ook leuk om iets cultureels te doen, lokale bevolking bezoeken of een kerkje bezichtigen.

Het is een korte introductie. Vind je het wat en wil je me beter leren kennen, neem dan contact op. Mijn mailadres is phogeboom@freeler.nl.

groetjes Petra