Vanaf 5 januari ben ik in Colombia te vinden. (maandje backpacken)
Ik vind het wel chill om bij aankomst in Bogota in een leuk backpackers hostel te arriveren. (en vooraf het vervoer daar naartoe te regelen)
heeft iemand tips?
Daarbij vertrek ik alleen. Wie heeft er zin om te meeten??
Hi! Ik kom op 15 januari aan in Bogota. Het plan is om in een week of drie Bogota-Villa de Lleyva-San Gil-Santa Marta-Tayrona NP-Cartagena-Medellin te doen en via Cali door naar Ecuador te gaan. Misschien kom ik je onderweg tegen.
Ik ga 26 december naar Bogota maar ga vrijwel direct door naar Santa Marta waar een heel leuk festival is het eerste weekend van januari.
Daar zijn denk ik veel backpackers aanwezig
En ik ben ook opzoek naar een leuk hostel in Bogota, dus ik lees verder mee!
Hoi! Ik ben vanaf 24 december in Cartagena. Ben daar een tijdje en wil ook graag backpacken (liever niet alleen) dus als iemand wil meteen lijkt dat me leuk [emoji4] groetjes Iris
Masaya Bogota hostel vond ik erg leuk. Groot hostel waar je makkelijk mensen ontmoet, prima bedden, veel mogelijkheden van privékamer met eigen badkamer tot dorms. Vooral de ligging vond ik leuk. Een groot aantal leuke kroegen en eetgelegenheden op een plein met wat zijsteegjes 100 meter van het hostel.
Wij hebben bij aankomst in Bogota in Hostel Suey gezeten een echt backpackers hostel.
Ook schijnt hostel Mi Llave een fijn hostel te zijn. Die gaan we uitproberen op de terug weg
Hey iedereen,
zouden jullie Colombia aanraden voor een 22jarig meisje? Het heeft mij altijd aangesproken maar vind momenteel niet echt iemand om mee te reizen (alleen reizen vind ik overigens super) maar is dit qua veiligheid te doen?
Groetjes!
Persoonlijk vind ik dat het moet kunnen! Ik vertrok ook alleen wel de wat onveilige plekken met anderen bezoeken. (maar die vind je over het algemeen toch snel!) Ik vond t geweldig!
Hoi Mirjam! Leuk dat je naar Colombia komt! Vervoer vanaf het vliegveld is heel makkelijk te regelen, dat kun je ter plekke doen (is prima veilig). Lees hier hoe precies en meer handige tips voor op reis in Colombia.. Ook vind je op mijn site tips voor veiligheid en hotels in Bogotá! Groetjes, Sabine
Hoi Mirjam! Wat leuk, ik kom 10 januari aan in Bogota en verblijf een aantal nachten in het Casa Bellavista hostel, aanbevolen door Lonely Planet Ik blijf 3 maanden in Colombia.