Goedemorgen ik ga 19 januari naar Bogotta voor een maand alleen om te backpacken voor de eerste keer.Ik wil graag een veilige transfer naar een hostel in Bogotta omdat ik savonds laat aankom.Wie kan mij hiermee op weg helpen.Moet ik binnenlandse vluchten hier regelen en evt gidsen of kan dat daar?Ik spreek geen woord Spaans wie kan mij helpen?
Hostal Sue, http://suehostel.com/ , is een prima en gezellig hostel gelegen in La Candelaria (waar de meeste reizigers zitten en veel hostels zijn). Je zou ze kunnen aanschrijven (in het Engels), ze kunnen waarschijnlijk ook wel een taxi transfer vanaf het vliegveld regelen of je daarmee verder helpen. Binnenlandse vluchten zou ik daar regelen, net als alle verdere activiteiten. De toeristische infrastructuur is erg goed in Colombia. Bij veel hostels hebben ze ook uitgebreide informatie over wat je zoal kunt doen aan activiteiten en hoe je je verdere reis kunt voorzetten. Het is redelijk easy backpacking. Je zult ook genoeg anderen ontmoeten met vergelijkbare plannen dus dat moet wel goed komen.
En dat geldt ook voor hostal Bellavista in het ook gelegen la candalaria.