Hallo, weet iemand hoe lang de transfer van de AirPort naar het centrum van Bogota is? Wij landen namelijk om 19 uur in de avond en willen de dag daarna om 7 uur doorvliegen naar de volgende bestemming. Kan iemand ons adviseren, we zoeken namelijk nog een rustig hostel waar we lekker even kunnen bijkomen en ook snel weer bij jet vliegveld zijn. Dank vast voor jet meedenken!
Hallo,
Vanaf het vliegveld naar het centrum naar Bogota duurt ongeveer een half uur tot een uurtje. Dit is heel erg afhankelijk van het verkeer.
Ik weet niet wat voor soort hotel je wilt verblijven, maar ik heb zelf een keer in hotel Habitel overnacht. Een erg goed hotel.
Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Groeten Gerda
Dank voor je bericht Gerda! Wij zijn uiteindelijk direct doorgevlogen naar Armenia, maar wellicht gaan we de laatste nacht daar nog naar toe.
Morgen vliegen we naar cartagena, daarna waarschijnlijk richting tyrona en palomino. Wellicht nog een nachtje naar een van de eilanden. Het fijne van backpacken is dat alles nog kan veranderen!
Qua accomodaties hebben we nog niets vast liggen, willen wel graag een eigen kamer. Heb je tips? Weet je ook of het mogelijk is om een dagje te zeilen?
Dank alvast!
Holaaa!
Dat is inderdaad het fijne van backpacken ![]()
In de regio van Tayrona heb ik wel echt een favoriet: mooie cabañas op ongeveer 10 minuten van Tayrona Park. Dan heb je een cabaña voor jezelf op een hele rustige plek en vanuit daar kun je de omgeving verkennen en leuke dagtrips doen zoals Rio Don Diego, Tayrona Park, Casacada de Valencia en nog veel meer. Hier kun je wat meer info & foto’s vinden: http://www.exploringcolombia.com/nl/la-cabana-sierra-y-mar-sierra-nevada-de-santa-marta/
Wat betreft zeilen heb ik helaas verder geen informatie. Wellicht dat je dit vanuit Santa Marta kunt doen.
Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Groeten,
Gerda IJbema
Exploring Colombia
info@exploringcolombia.com
Hoi Gerda,
Wat een leuke tip, dankjewel! We denken er over om hier onze laatste Colombia dag(en) door te gaan brengen. Ligt het erg afgelegen? Zijn er eetmogelijkheden in de buurt? Wat zijn de adresgegevens/hoe kunnen we reserveren?
Saludos!
Goedemorgen,
Het is zeker een goed idee om daar lekker bij te komen de laatste dagen van je reis in Colombia. Bij de accommodatie is iemand aanwezig die alle maaltijden voor een lage prijs kan bereiden. Het is gelegen om km 47 Via Santa Marta a Rioacha. Het is niet heel erg afgelegen, het is ongeveer 5 minuten van de weg naar de accommodatie en vanaf daar gaat elke 10 minuten een bus, dus ideaal om de omgeving te verkennen. Als je wilt reserveren, kun je me een mailtje sturen naar info@exploringcolombia.com
Groeten Gerda
Hoi Gerda, dank voor de tip! We hebben een heerlijk verblijf gehad daar, hadden het hele palmenbos en strand voor onszelf!!!
Goede tip, groetjes Marloes