2 weken Colombia

Ik heb erg goedkope vluchten gevonden naar Panama.
Ik ben er al eens geweest en zou,ook wegens goedkope vluchten, Panama combineren met een stuk van Colombia.
Ik had gedacht aan volgende route:
2 nachten Bogota
1 nacht Villa de Leyva
2 nachten Barichara
1 nacht ergens op de route tussen Barichara en Medellin (mss een idee waar?)
1 nacht Guatapé
3 nachten Medellin
3 nachten Quindio-regio koffiedriehoek)
1 nacht Bogota

Alle tips zijn welkom!!!
Is het publiek transport gemakkelijk?

Saludos!!!

Intussen heb ik even goedkope vluchten naar Bogota gevonden…Dus ik zal 3 weken hebben…
Misschien het bovenstaande met Cartagena erbij?

Ik vond zelf Cartagena erg de moeite waard en park Tayrona ook, misschien heb je daar tijd voor? Veel mensen spreken over de drukte daar, maar dat heb ik zelf vorig jaar niet ervaren toen ik er in mei was, maar ik weet niet wanneer jij gaat. Prachtig om door Tayrona park te lopen, aapjes te ontdekken en gekke blauwe krabben en veel mooie groene natuur en prachtige tropische en ongerepte stranden.

Ik heb zelf Villa de Leyva overgeslagen en ben alleen naar Barichara geweest. Ik kreeg het idee dat je dan meer van het zelfde ziet en gezien beide dorpjes niet heel makkelijk te bereiken zijn, heb ik ervoor gekozen er maar 1 te bezoeken. Barichara was prachtig! Het is een stuk goedkoper om in San Gil te overnachten en vanaf daar naar Barichara te reizen. Barichara heeft alleen vrij dure accommodatie en San Gil is ook een leuk en levendig stadje, waar je ook gave outdoor trips kunt boeken.

Groetjes, Marit