Hallo daar!
Van 1 mei tot 22 mei ben ik in India. Ik heb een ticket geboekt via Aeroflot, die mij voor 393 euro van Amsterdam naar India brengt en weer terug.
Voor mij de eerste keer in dit land. Ik land op New Delhi en mijn plan is nog niet helemaal duidelijk. Het liefst ga ik naar de Taj Mahal daarna Varanasi met de trein en vanaf daar met de bus/trein/vliegtuig naar de afgelegen Himalaya gebieden of Nepal. Ik hou van de bergen en ben ook geïnteresseerd in het boeddhisme en yoga. 3 jaar geleden ben ik naar Tibet geweest en heb daar echt fantastische dingen gezien.
Het zou leuk zijn als ik een reismaatje zou vinden waar het tussen klikt. Heb inmiddels een aantal mensen van het forum een berichtje gestuurd, maar weet nog niet wat daar uit gaat komen.
Het zou leuk zijn als er mensen die willen aanhaken. Delen van de reis wil ik gaan Couchsurfen (www.couchsurfing.org) oftewel bij andere mensen slapen. Peking Express here we come ![]()
Ik ben 26 jaar en werk voor een Marketing-PR bedrijf als adviseur. Maar werken is niet het belangrijkste
Mijn hobbies zijn fotografie, films, politiek, yoga, muziek en reizen. De afgelopen jaren ben ik naar Indonesië, Thailand, de VS, Mexico, China, Tibet en Kenia geweest. Ben spontaan, extravert, prettig gestoord en vind het fantastisch om dit land te ontdekken.
Laat maar wat horen als je ook eventueel in deze periode weg wil!
Groeten,
Wouter