Wie gaat er in januari 2008 naar Suriname?

Hoi Eem, stagewonen kan heel snel een (studenten)kamer voor je regelen, ze reageren echt super snel.
[EMAIL=“stagehulpsuriname@yahoo.com”]stagehulpsuriname@yahoo.com Ze hebben geen internetsite, maar gewoon even mailen…

groetjes Susan

Ik vertrek met 15 meiden eind januari voor 4 maanden naar Suriname voor stage :smiley:

Hallo allemaal!
Ik vertrek eind maart naar suriname om als logopedist vrijwillig aan het werk te gaan op scholen. Zijn er mensen die het leuk vinden om dan samen wat leuke dingen te doen en suriname wat te verkennen. Ook nog mensen die een tip hebben voor een kamer?
Groetjes Berber

Hoi Tessa,
Ik ga eind maart naar suriname om als logopedist vrijwilligerswerk te gaan doen. Zin om samen wat trips te doen?
groetjes Berber

De moeite waard om te proberen bij Stagehulp Suriname, brengen geen kosten in rekening. Hebben veel studentenhuizen.
Email : [EMAIL=“stagehulpsuriname@yahoo.com”]stagehulpsuriname@yahoo.com :zon02:

Ik ga 10 feb. voor 3 maanden naar Suriname voor een afstudeeropdracht…!!! Heb er zin in!

Ik vertrek al over een aantal dagen. Zondag 3 februari om 10.00 uur begint mijn reis. Ik ben daar voor 4 maanden… Kan niet wachten !!! :slight_smile:

hey met kries ik ga 29 februarie daar zou leuk zijn om jullie te ontmoeten ik ben daar geboren mail me je kunt mee daar bereiken 08884339 mobil ik hoor je wel ben daarn op vakantie

Hey Kries,

Ik ga rond die tijd contact met je opnemen dan. Ik ben zelf ook Surinaams, maar het is voor het eerst dat ik in Suriname ben. Ik zit nu op mijn werk en het is hier egt superrelaxed… Ik ga je binnenkort mijn nr. sturen, dan kunnen we contact houden…

Gr. Amar

Dag allemaal,

Wat leuk dat jullie allemaal voor Suriname keizen! Ik ben zelf 6 jaar geleden geemigreerd naar hier en heb het ongelofelijk naar mijn zin.
Goed dat jullie vrijwilligers werk willen doen. Kennen jullie stichting Commundo? Of zijn jullie inmiddels allemaal al onder de pannen en kom ik een beetje laat met mijn reactie?:redface:
Als jullie vragen hebben, dan hoor ik het graag. Mijn man is namelijk touroperator bij Oxygen Eco Tours aan de waterkant en ik zelf heb net een ebook geschreven over dit geweldige land!
Leuk land he? Suriname!
Ik geef trouwens voor de mensen die verder nog geinteresseerd zijn in Su een gratis nieuwsbrief uit boordevol tips over dit prachtige land.
Wie dus meer wil weten of hulp nodig heeft, mail me op [EMAIL=“info@colourfulsuriname.com”]info@colourfulsuriname.com of skype me op Esther Lijkwan

Groetjes
Esther Lijkwan
www.colourfulsuriname.com

Hoi Eem!

Ik zit sinds 6 februari nu in Paramaribo, ook 5 maanden stage en dan een maand vrij! In de hele maand juli wil ik een rond zuidelijk maken, treinen en bussen via brazilie stukje peru venezuela, misschien erg optimistisch en naief, dus moet echt vanalles uitzoeken over veiligheid en mogelijkheden, maar we kunnen misschien es mailen om info uit te wisselen.

[EMAIL=“spinnewep@gmail.com”]spinnewep@gmail.com

groetjes femke