Vrijwilligerswerk Paramaribo maart tot en met mei

Hallo allemaal,

Op 27 februari vertrek ik voor 3 maanden naar Suriname om vrijwilligerswerk te doen.
Is er misschien iemand die ook deze periode gaat? Ik zou het leuk vinden alvast wat contact op te doen. Hoor het graag!

Groetjes Rachèl

Hallo Rachel,

Wat leuk! Wat voor een vrijwilligerswerk ga je doen?
Ik probeer betaald werk te vinden voor de periode februari tot mei. Mocht dat niet lukken overweeg ik om ook vrijwilligerswerk te gaan doen, maar dan voor een kortere periode.

Groetjes, Eva

Hoi Eva,

Leuk je plannen! Wat voor werk zoek je een beetje?
Ik ga de gesprekvoering doen met vroegtijdig schoolverlaters.
Ik vlieg 27 februari heen.

Groetjes Rachèl

Hallo Rachel,

Ik ben verpleegkundige dus wil graag werk in de gezondheidszorg. Als het even kan de thuiszorg, maar andere opties als ziekenhuizen/verpleeghuizen etc. is ook prima.
Heb al wel contact gehad met een thuiszorgorganisatie, maar het komt helaas maar niet tot concrete informatie-uitwisseling over o.a. werkzaamheden. Heb daarom ook nog geen concrete datum wanneer ik wil vertrekken. Als het allemaal door gaat, dan wil ik eind januari begin februari vertrekken.

Gesprekken met vroegtijdige schoolverlaters, klinkt interessant! Wat is de reden van deze gesprekken als ik vragen mag? Gaat het om het verkrijgen van inzicht waarom ze de school vroegtijdig verlaten, of meer om te juist terug naar school te krijgen?

Groetjes, Eva

Welcome alvast in Suriname

Hoi Eva,

Lijkt me een mooi beroep! Lastig dat het niet vlot verloopt.
Ik hoop dat je snel iets vindt! Ik ga met deze jongeren in gesprek om te kijken hoe zij het beste een nuttige dagbesteding hebben.
Ik heb gestudeerd voor maatschappelijk werkster en wil zo graag ervaring opdoen.
Laat je nog even weten of het lukt? Groetjes Rachèl

• Updated - - -

Dankjewel

Hallo Rachèl,