Dit wordt waarschijnlijk t vreemdste bericht dat ooit gepost is :hihi:.
Ik zit namelijk met t volgende : Ik ga in feb trouwen in Marmaris. Ik ga dr op 1 feb heen, en trouw dan de week daarna.
Allemaal heel leuk…ben dolblij.
Zou t leuk vinden als er in die tijd toevallig iemand in Marmaris is , die t leuk vind om me te helpen. En dan moet je denken aan t volgende, kapper, jurkje aantrekken…ik weet t tis n raar verzoek. Maar het volgende is gebeurd, er zou familie van me meegaan, maar die kunnen ineens niet meer.( lang verhaal) Wat eigenlijk inhoud dat ik daar dus zonder familie, bekende trouw. Zijn familie en vrienden zijn wel aanwezig. En t lijkt me dus echt niet leuk dat alleen te moeten doen. Dus mocht er iemand zijn die t super leuk vind me die dag te helpen en er bij aanwezig te zijn dan hoor ik t graag.
Patricia,
Allereerst van harte gefeliciteerd dat je gaat trouwen. Super leuk voor je. Ik vindt het helemaal geen rare post hoor, kan me voorstellen dat je het leuk vindt als er iemand uit je eigen land bij is. Ik hoop met je mee dat er leuke en positieve reacties op komen, maar de meiden hier kennende komt dat helemaal goed, ik duim voor je.
Succes, groetjes :zon02:
Hallo Tricia72, Gefeliciteerd met je huwelijkse voornemens, ik heb je vraag bij de meiden gelegd die dan in mamaris zijn, maar ook zij zijn elke seconde bij hun askims en misschien willen ze een bruiloft mee maken, maar dat is aan hun…
hoi Tricia , ik ben wel in marmaris van 31jan tot 6 feb , maar ik ga nog maar voor de eerste keer naar men askim toe en niet bepaald lang, dus ik vrees dat ik dan echt weinig tijd ga hebben, we gaan al zoveel doen! En de dag dat jij trouwt ben ik wrs al niet meer in marmaris
=( !
Maar ik hoop voor jou dat je iemand vindt! Wat super dat je gaat trouwen, proficiat!!
ik ben helaas niet in de buurt, misschien wel helemaal niet in turkije. Wat ik jammer vind, want ik had je zeker willen helpen met alle voorbereidingen voor je mooie dag! Ik hoop echt voor je dat er iemand is die je kan helpen!
Allemaal bedankt voor de leuke reacties!!!
Was ff bang voor gek versleten te worden:retard:
Enne Bellefleurtje, thank jevoor t neerkleggen bij de dames die dan in Marmaris zijn, maarre hun askim is ook welkom hoor.
Hoe meer zielen hoe meer vreugde. En mischien kennen ze mijn askim ook wel.
hi ik woon al een flink aantal jaren in marmaris en ken daarnaast nog een aantal meiden die hier ook wonen dus wie weet kan ik of wij je helpen er is trouwens ook een nederlandse club hier , wanneer kom je precies en blijf je in turkije of alleen voor de bruiloft en waar ga je trouwen of moet alles nog georganiseerd worden ? laat maar weten ok groetjes marianne