Wie gaat er in 2012 naar Thailand

Hallo allemaal,

Mijn naam is Pauline en ik ben van plan om in het begin van 2012 naar thailand te gaan. Om daar te gaan backpacken. Waarschijnlijk in febrauri, maart of april ben dr nog niet helemaal uit. Ik zoek een reisgenoot voor 3wkn aangezien ik maar 3wkn weg kan. Wie heeft er zin om mee te gaan/ een route uit te stipplen. Ben nog helemaal blanco.

Hey

Thailand is super ik ben er 2 jaar terug een maand lang geweest.
Ik ben nu van plan om via Thailand voor een maand door Laos Cambodja te reizen, schijnt ook helemaal te gaaf te zijn.
Volgens de meeste het thailand van vroeger dus ben benieuwd.

Weet je al een beetje wanneer je vertrekt en wat je wil bekijken?

Greez

Hallo Roy,

Mijn planning krijgt een beetje vorm ik wil beginnen in Bangkok en vanuit daar rondtrekken ongeveer 20dgn om op dag 19 weer in Bangkok terug te komen. vanuit daar wil ik doorvliegen naar Koh Samui en dan daar nog 4dgn in een mooi hotel bijkomen. Dan weer terug naar NL. Heb tot op heden nog geen reisgenootje gevonden omdat de meeste mensen het te gevaarlijk vinden in Thailand als vrouw alleen klopt dit?

Groetjes,
Pauline

Hoi Pauline,
Moest je met vragen zitten over Thailand,kom dan gerust langs op het Thailandforum,er zijn genoeg mensen met kennis over Thailand die je daarbij kunnen helpen.
gegroet:georgessiam.:chin:

Ey

Nou helemaal leuk hoor, weet je al een beetje wanneer je wilt vertrekken. Ik denk dat ik rond 20 februari naar Bangkok vlieg…
Als aanraders zou ik zeggen bezoek Chang Mai ( weet nog leuke slaapplek ) en neem de trein, wij hebben toen de bus genomen maar trein schijnt leuker te zijn.

Verder is er in bangkok genoeg te zien en de tijgertempel is ook zeker de moeite waard!!!
Ik vond Thailand niet gevaarlijk, nu was ik samen met me beste vriendin maar als meid alleen moet dit naar mijn idee ook makkelijk kunnen.

Nu ben ik niet in Puhket enzo geweest weet niet hoe het daar is.
Koh Samui is super daar kan je zeker heel goed bijkomen en je hebt er hele mooie hotelsss!!!

Wist je dat er 24 sept een info azie dag is in den haag ik ga er ook heen, kan je ook allemaal tips krijgen.
Weet niet waar je vandaan komt, maar maybe de moeite waard!!!

HoiHoi,
Zelf ben ik ook opzoek naar een reisgenoot (m/v) voor korte periode.
De richting, en indeling die je tot nu toe hebt zoals ik kan lezen, spreekt mij wel aan.
Ik weet niet precies wanneer je zou willen? ik dacht zelf richting maart 2012…of iets later.
ik zou wel wat meer willen weten wat je wilt en met wie en wat en wanneer en waarheen!
Groetjes,
Twan (m,23 jaar)

Hey Twan

Leuk weet je al welke landen je aan wil doen of ga je alleen thailand?
Maart is wel goeie periode idd

Hoor van je greez