Wie gaan er in Oktober naar Alanya?

Ik denk het ook;)
Ja ga ik ook maar eens doen…

*Doe ik! Hou jij me ook op de hoogte:) *
Weltruste!! Spreek je snel

Sorry mensen ik was inderdaad slapen!
Maar Marizz je weet nooit of het echt goed zit, maar vind het bijzonder dat jullie elkaar vier jaar niet hebben gezien en wel contact gehouden en dat je dan terug gaat en die chemie er blijkbaar nog wel is, dan is het zeker een echte poging waard. Ja vertrouwen op zo een afstand moet groeien, je staat beide toch in een ander leven.

Maar ik heb mijn A. eind mei in hotel Club Sidar leren kennen. Hij zit nu niet meer in Alanya dus vandaar dat ik ook geen moeite hoef te doen om nog dit seizoen naar Alanya terug te gaan.

Dat dacht ik al dat je was gaan slapen;)
*Ja, na 4 jaar…echt raar eigelijk! Hihi… Vertrouwen moet zeker groeien maar het is zooo moeilijk! Ik weet in ieder geval wel zeker dat hij eerlijk is…dat is al een begin;) Maar 100% vertrouwen…nee dat duurt ook nog wel even denk ik. Hij kan van alles zeggen, maar het moet inderdaad groeien. *Vertrouw jij je vriend wel 100%?

*Eind mei… dat is ook al een tijd! Ben je daarna nog terug geweest? Hoe verloopt je contact nu? Echt balen zeg…dat je hem nu voorlopig niet ziet! Al een idee wanneer je hem wel weer ziet? *

Marizz, sorry was dit keer ook maar gaan slapen, had je vraag nog wel gelezen, maar moest er even een nachtje over slapen hoe ik dit precies ging beantwoorden :smile:

100% vertrouwen op zo’n afstand en wanneer je niet vaak lang met iemand samen bent geweest is toch ook een stuk lastiger.
Als je echt wilt weten hoe het nu verloopt en hoe ik erover denk dan wordt het een beetje een lang verhaal, maar zal het proberen in te korten.
Ik sta vrij down to earth in mijn schoenen dus ik moet zeggen dat ik er qua gevoel over andere meisjes niet echt een probleem mee heb dat hij daar zit, al had ik nooit gedacht dat mijn gevoel zo sterk zou kunnen zijn dat ik dus zo iemand zou kunnen vertrouwen daarin. Maar 100% vertrouwen, je weet het nooit he!
Er zijn in onze korte periode wel aardig wat dingen gebeurd waardoor zowel mijn verstand als gevoel er nu wel zeker van zijn dat het allemaal wel echt is. Maar dat ga ik hier niet allemaal neerzetten, dan wordt mijn bericht echt mega lang.
Er is wel een moment geweest dat ik uiteindelijk toch heb gedacht dat Ali toch net zo player is als waar ik altijd al bang voor was, ik zou hem bellen ’s avonds maar dat ging nog even niet lukken dus sms’de dat het later werd en toen kreeg ik dus sms terug dat ik nooit meer moest bellen blabla. Heel vaag en daarna was de telefoon alleen nog maar uitgeschakeld. In deze waan ben ik dus even gelaten, volgens mij gevoel klopte dit niet, dit was namelijk niets voor hem, maar kon hem niet meer bereiken. Uiteindelijk blijkt dus dat hij zijn telefoon was kwijt geraakt en iemand anders dat dus gestuurd had. Inmiddels heeft hij een nieuw nummer.

Ons contact verloopt prima, vanaf dag 1 dat ik naar huis ging spreken we elkaar eigenlijk wel dagelijks, zeker in het begin toen zelfs nog wel vaker, ik ben nu wel een stuk relaxter omdat ik nu weet voor mezelf dat het wel goed zit, hoef ik hem niet meer perse dagelijks te spreken. Maar dus mobiel bellen en MSN.

Ik ben niet meer terug geweest, stond wel in de planning voor deze maand, maar heb op het moment even niet zoveel geld en was daar geld voor opzij aan het leggen, totdat ik dacht dat ie me geflasht had, nu is er geen geld meer, als ik echt zou willen, kan ik het wel lenen, maar eigenlijk wil hij dat ik naar Kayseri kom en ik heb nog niet echt de behoefte om gezellig bij zijn moeder en zusjes te gaan zitten! :smile:
Hij wil ook wel terug voor me naar Alanya komen, maar ik kan gewoon beter eerst hier bepaalde dingen afronden en dan zie ik wel weer, kunnen we mooi nog even kijken of we het contact zo vol blijven houden.